Dat heb ik dus ook, als ik op mijn rug lig zie ik rechts van mijn navel echt zo'n grote bult en links een kleinere bult e voor de rest is het plat p.s. mooie buik hoor!
Mecha, wat gaaf zeg! Ziet er heel leuk uit. Ik zie dat bij mezelf ook weleens, maar dat gaat dan zo snel, dat kan ik niet vastleggen....jammer.
ja zal ik eens doen, maar meestal als ik zo lig en dan de opsta om de camera te pakken, is het weer weg 8) p.s. tnx voor je lieve reactie op mijn foto!
Mooie buikjes meiden! Ik mag nog even wachten voor dat die van mij de moeite waard is om te showen hier...
Zie hier bijna niemand met striemen op zn buik, ik had dat echt al met een paar weken en vind het zo lelijk Vind jullie buikjes echt allemaal zo mooi!
Ik wil ook graag een foto plaatsen, maar kan iemand mij vertellen hoe dit moet?? ik krijg het niet voor elkaar.
@Yessica, klik op 'Plaats reactie' en vervolgens 'Beheer bijlagen' (deze vind je onder het tekstblok bij de extra opties). Nu kan je je foto uploaden. Succes! @All, hieronder mijn fotootje van vandaag, 37 weken zwanger. Fotootjes van een blote buik krijgen jullie niet te zien, aangezien dat een enorme streepjescode van links naar recht is . Groetjes, Josien