Allemaal weer mooie buikjes. Hier maar weer 1 van mij. 26 + 2 dagen. En ik heb deze mooie foto te danken aan Lynn.Moet hem gewoon laten zien. Nog een keer bedankt Lynn.
@Sanka: graag gedaan hoor, enne je hebt een erg mooie buik! Ik wou dat ik zo'n streep erop had, vind ik juist erg mooi, maar jammer, bij mij geen streep erop... @MvS: mooie foto ook, vind jouw buik ook prachtig!
Ben er ook best trots op Was erg bang voor striemen, aangezien ik die jaren terug wel overal kreeg toen ik in een periode veel aankwam, maar tot op heden nog niets... (hou er wel rekening mee dat het alsnog kan, hoor, hahaha) De foto heeft mijn man gemaakt! Ben er supertrots op, want was gewoon hier thuis, niet eens in een studio ofzo.
Een foto van vandaag 27 weken en 5 dagen! Volgens mij gaat t nu ineens hard met mn buik! Hij kruipt nu omhoog hihi
Wat een mooie foto's allemaal! Ik krijg nu eindelijk een beginnend buikje, vind het allemaal erg spannend hoe ik eruit ga zien!!
En bij deze mijn eerste buikfoto Beetje donker en scheef , maar je ziet wel duidelijk dat m'n buik lekker aan het groeien is! Foto is trouwens gemaakt met 14 weken en 1 dag. edit: heb de foto toch maar even wat lichter gemaakt, was wel heel moeilijk te zien.