wat vinden jullie is dit een grote buik voor 33 wkn of normaal? helaas heb ik nog altijd een kleine deuk in het midden heb niet echt 1 mooie ronde buik, maar ja ben ook zwaar woog 99.9 toen ik aantelde en nu 100.1
Hier 1 van mij, hier ben ik 24 weken en 2 dagen. Wat vinden jullie ervan dames? wat een leuke buiken hier allemaal zeg!Word helemaal jaloers!
Zo wat een beste buiken al van meiden in de 20 weken!! Dani ik vind het wel meevallen, je buik zit nog mooi hoog!
Ja, buik is zeker giga en vooral als je hem bloot ziet! Heb hiervoor paar keer een 'geklede' foto geplaatst en dan is hij minder indrukwekkend: Ook 34 weken en 4 dagen:
owwh moooiiii poeppie ik heb gewoon al 10 dagen geen foto meer gemaakt stom stom stom vanmiddag maar ff snel doen
hey meiden wat een supergave buiken !!! helen36, ik vind dat je prachtig zwanger bent van en tweeling! echt mooi, maar niet overdreven groot. ik ben zelf prof fotografe en wie interesse heeft in een shoot kan mij altijd pb-en. heb ook een eigen website maar weet niet of ik die dan hier zomaar kan en mag plaatsen
Bekijk bijlage 18400 34 weken, foto gemaakt door fotograaf. Buikje lijkt beetje klein, maar komt doordat ik op mijn rug lig denk ik.