jaaaaa die borsten ook he... Hier is het ook allemaal ietsje gegroeid en dan inderdaad vooral mijn buikje... maar het hoeft voor mij nou ook weer niet in dit tempo door te gaan Ah ja trouwens wat kan het schelen ook...
Mooie buiken weer hoor dames! Zeeprest, wat een mooie tatoe . Hier een foto van mij met precies 39 wk+4 dgn
Tijdje geleden dat ik een foto heb geplaatst, denk zo'n 5 weken terug. Hier eentje van 29weken en 1 dag
wauw mooie buiken weer zeg ennuh bescheiden buikje voor 28 weken zeeprest nou mijn buikje nog maar eens met 23 weken Bekijk bijlage 20175
OOOO meiden Prachtig weer allemaal Ik wil ook weer als ik het weer ziet zo'n mooi bollekes Die van mij is zo leeg als ik weet niet wat hhahahahaha
@ ingrid mooie buik joh.. 2 weken overtijd jammer je zal wel helemaal op zijn.. ennuh jeetje wat een gespierde armen prof sporter??
Mooie buiken allemaal!!!!! Wat een leuk topic Dit was mijn buik met 17,4 weken!! Was wel 'dik' momentje haha want hij is nu soms nog kleiner dan daar, of ik verbeeld me dat Ben in ieder geval heeeeeel trots op m'n buik!!
blijft leuk buikfoto's kijken zijn allemaal weer mooi! hier 1 van afgelopen weekend volgende week bellypaint en fotoschoot
leuk, met die viool (of is het een altviool? Toch geen cello he!!). Ik speel cello en mag toch hopen dat die buik daar niet bovenuit gaat steken....