Ik heb er ook weer een foto in mijn album geplaatst, heb hem zelf gemaakt dus is niet zo duidelijk. Liefs, misspuma
Wow saraah, Nou ik zie wel echt een verschil hoor, is niet zo gek dat mensen aan je vragen of je er 2 krijgt, succes nog die rest vd weken!!! groetjes Mensi.
hahahaha !! zo maar die van jouw is ook echt een stuk gegroeid zeg... duidelijk een verschil !!! mnooi hoor
Mooi hoor sarah! ben blij dat er nog iemand is met zown grote buik Heb ongeveer net zown buik, en draag ook zo naar voren. heb jij niet dat als je in de spiegel kijkt alleen maar een buik ziet met twee spillebeentjes eronder uit ? Hahah het lijkt net of ik nu hele dunne benen heb maar dat is dus echt niet zo, denk dat dat door het contrast met je buik komt ofzo.
hahahahaha ach ik zie mezelf geloof ik een beetje vervormd, vind mn buik dik, maar alles eromheen nog dikker... hahaha !!! ben voor mn gevoel 100 kilo aangekomen hahaha !!! dan moet mn mannetje me altijd geruststellen dat het niet zo is... ben echt onzeker geworden.. hahaha !! maar ja senna... mensen groeien vaak de laatste 2 maanden het meest... dus het wordt nog wat hahah !
haha ja je krijgt een meisje he dan wordt alles dikker schijnt.. Bij mij is het alleen mijn buik, de rest is alleen maar dunner geworden vreemd genoeg.. behalve mn gezicht, die is iets voller. mijn buik is iets puntiger, die van jou iets ronder, maar helemaal niet misvormd vindt ik.
hahahaha... ja ach ik ben zoveel dikker niet geworden... maasr zo voelt het wel.. en hijs idd wel gewoon naar voren hooor.. maar tis gewoon zo'n gevoel... je lijkt niet meer op wat je was !! maar goed tis beter hoe jij het hebt.. wat er niet aankomt hoeft er ook niet af ben jaloers op je hahah !
Wauw Saraah je buik is echt geweldig Je bent echt weer flink gegroeid hoor!!! Echt een hele mooie buik heb je
Hoi Denise ! Het kan altijd ! Ik ben toch wel heel benieuwd wat het gaat worden hoor, al hebben we echt besloten het niet van te voren te willen weten ! Ik vind het leuk om al die bakerpraatjes te lezen. Aan de hand daarvan is het 50 / 50 ! Ik las vandaag weer iets: Je moet je trouwring aan een touwtje hangen en die een paar cm boven je buik laten hangen. Beweegt hij naar de zijkanten dan wordt het een jongen, gaat hij van voren naar achteren een meisje ! Probeer het maar eens uit ! Volgens deze truc zou het een meisje worden ! We wachten af, beiden even welkom ! Groetjes, Nikki F
Haha ik ken dat jah dat van de trouwring aan een touwtje. Het schijnt ook met een naald en een draad te kunnen! Bij ons gaf ie een meisje aan en dat klopt want we krijgen een meisje haha! En je wat betreft wat het is dat het niet uitmaakt heb je helemaal gelijk in!! Jongen of een meisje,het is beide onwijs bijzonder! Je zet immers iets unieks op de wereld dat gemaakt is uit liefde En dat is het belangrijkste!! En dat de kleine uiteraard 100% gezond is
Hoi Denise ! Dat is helemaal waar, maar toch ... ik word toch wel nieuwsgierig af en toe ! 8) Groetjes, Nikki F
Mijn moeder heeft dat toevallig bij mij gedaan maar niet bij de buik maar boven mijn hand. Bij haar klopte het alle keren. maar zoals jij ook zegt beide zijn welkom
Leuk is dat he haha! Bij mn moeder en haar zussen klopte het ook allemaal en bij mn zus ook bij alle 3 de kids!!!! Bij mij kwam er ook uit dat we eerst een meisje krijgen en dat is ook zo!!! Best freaky als je zo bekijkt he haha!