Leuk om te zien al die verschillende buikjes, kon het toch niet laten om mijn buikje er ook maar bij te zetten dus bij deze
booboo wauw mooie buik heb jij zeg ! Zo mooi rond. Claire mooi zeg die foto. Leuk zo`n foto shoot ! Palmie jij ook al een flinke buik zeg ! Altijd leuk he die verschillende buiken.
@linda: ach ja, mensen moeten altijd wat te zeggen hebben idd Maar alsnog, ook op deze foto, vind ik je buikje echt klein. Juist kleiner dan wat ik tot nu toe bij anderen heb gezien! Dus snap echt niet dat ze dan opmerkingen kunnen maken over dat ie groot zou zijn!!! Ach ja, als jij maar weet hoe ver je bent he hihi
Toevallig zei mn moeder gisteren ook al dat ze m ineens laag vindt zitten, denk dus dat ie een beetje ingedaald is. Hij zat hoger Donderdag moet ik naar de vk, dus dan hoor ik het wel hihi. Hij zat 3 weken geleden sowieso al vrij laag met zn koppie, dus zou best kunnen
mooie buiken weer hoor! ga woensdag weer een nieuwe foto maken bij 15 weken, en die zal ik dan ook even plaatsen...