Hallo dames ! Ik heb een nieuw topic gemaakt hierover. Het heet bakerpraatjes ! Wellicht tot ziens daar ! Groetjes, Nikki F
Jeetje Femke jou ga ik iig echt niet inhalen! WEl mooi hoor zo'n grote buik! Mijn bescheiden buik heb ik weer in mijn album gezet. Hij begint al wel goed te groeien nu!
Er staat een nieuwe buikfoto in mijn album deze is met 21 weken en 6 dagen gemaakt...! Liefs, misspuma
Leuk om te zien al die groeiende en verschillende buiken!! Ik heb afgelopen weekend ook mn eerste buikfoto in mn foto-album gezet.
http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=2452 Deze heb ik net ff snel met de webcam gemaakt... Zo'n buik had ik bij mijn dochter pas in de 7e maand Het gaat hard... Maar ik kan nog steeds maatje xs aan (positiekleding dan) En als ik met mijn rug naar iemand toe sta, hebben ze niet door dat ik zwanger ben haha
Nee bij mijn dochter zag je ook niks... Probeerde een verkoopster me met 7 maand een kort topje aan te smeren... Totdat ik me omdraaide
Darinka, Annemonique en Denise, Hele mooie zwangere buikies hebben jullie. Is echt ies om trots op te zijn he? Liefs Carmen
Hoezo niet ? Zie bij jou ook al een mooi buikje in je album............... Je wil m alleen nu al groter he ? Wacht maar, zal niet lang meer duren. Ik ga je foto's in de gaten houden....ha ha..... Liefs Carmen
Ze zeggen dat je met een knul in een punt draagt, en met een meid rond. Maar met mijn dochter had ik een puntbuik... dus het zegt niet veel.. Ik heb ook een nieuwe foto in mijn album staan
Ik draag naar voren en krijg een meid,heb wel een rode buik mja.... of de vorm van de buik echt wat zegt?!
Wat men bedoelt is volgens mij dat je bij de komst van een jongen veelal wat slanker blijft. Dit komt doordat meisjes vrouwelijke hormonen aanmaken en daar wordt je dan weer dikker van over de gehele buik (= dus ronder)