Tot 12 weken zit de baarmoeder nog in je bekken, alles wat daarvoor uitzet zijn darmen. Dat kan je soms zien en is ook meetbaar. Ik was in die tijd bezig met het laten maken van de trouwjurk, en ik groeide de eerste tijd gestaag 7 cm erbij. Tegen de tijd dat we trouwden (17 weken zwanger), had ik een beginnend bolletje en zat er toch echt al 11 cm aan. En nu... ben ik blij dat ik niet meer hoef te meten en pas ik allang niet meer in die jurk
Evenstar mooi buikje ! Bubsie spannend zeg, heb je een voorgevoel ? Fleur nog even geduld meid die buik komt vanzelf. Bij mij zag je tot 20 weken ook echt niets en had ik nog gewoon mijn spijkerbroek aan. En zie de foto nu hij groeit enorm ! Hier mijn buikfoto van 31 weken. Wat gaat het hard zeg... ik groei echt met de dag.
ik ga ook zo maar even een foto maken, ben tenslotte 17 weken vandaag, en vanavond pretecho, dus dan kan dat samen in het fotoboek...
hoi Surf, Ja het komt nu echt doorzetten, vind het ook wel heel leuk om weer zo'n buikje te hebben, mensen zien het nu echt aan me, haha Succes vanavond met de geslachtsechobepaling. Gr Sam
@ linda, ik heb geen idee soms denk ja het zijn er twee, en soms denk ik nee tis er 1. hoeveel het er zijn maakt ook niet uit, als het maar gezond is. mn man denkt wel dat het er 2 zijn.
zo groot is ie toch niet voor 5 weken, ik had origineel een tweelingzwangerschap maar eentje is het hartje nooit van gaan kloppen maar met 6 weken zag iedereen al dat ik zwanger was en dachten ze dat ik al 3 maanden was..
Hier mijn buikie met 25 weken en 2 dagen. Ons lieverdje weegt zelfs al iets meer dan 1100 gram Heb ook veel vruchtwater dus logisch dat mijn buik zo snel groeit. ps nee heb geen zwangerschapssuiker dit is al getest baby groeit gewoon super goed.
Mooi buikje desiree! En al 1100 gram!! Wow, je kleintje doet het goed!! Hier een buikfoto van mij van gisteren!
mooie buiken meiden ik ga vanaf nu elke week een foto maken zal zo even de nieuwe foto van vandaag plaatsen
Mooie buiken dames @Eleni: Wow meid! Jouw buik groeit nu echt super. Ben zo benieuwd hoe groot hij gaat worden! Hoe gaat het verder? Kom nog eens een keer langs het januari topic hé Allé vooruit, ik zal hier ook eens een foto posten Deze is gisteren genomen.