Buikfoto met 24 weken en 1 dag Groei aardig hard hahaha voordat ik zwanger raakte was ik platter dan plat
Mooie buik! Grappig dat je die streep zo mooi vindt, ik vind er niks aan! Heb gelukkig maar een heel licht streepje!
Ik blijf het leuk vinden om deze topic te bekijken, alle zwangere buiken !! Prachtig !! Heb al weer een paar weken geleden een foto geplaats.. 'moet' maar weer eens. Heb er een foto van 11 weken naast gedaan, ter vergelijking. Krijg om me heen zo vaak reacties "poeh poeh, dikke buik" Maar ik vind het wel meevallen... (dus vandaar de foto ernaast)
vind het een lief klein bolleke maar idd niet groot ofzo... alhoewel het aanvoelen vaak anders kan zijn (hij kan MEGA groot aanvoelen hihi)
@nairam: Misschien gewoon de standaard opmerking van mensen. Vind je buik niet bijzonder groot, maar gewoon normaal hoor! ook met de foto ernaastl Wel mooie buik hoor!
Door 1 kindje van 3 jaar oud. Mijn man is donor geweest voor een lesbi-stel vriendinnen en daar is een meisje uit gekomen, dus zij krijgt nu een halfzusje erbij. Het begin zag er zo uit:
Echt een leuk idee! Klein kunstenaartje hihi Tjee, knappe beslissing om je man donor te laten zijn. Maar misschien voor jullie een hele makkelijke beslissing! Ik zou het niet kunnen hoor!
Ja hier was het van zelf sprekend zeg maar, maar ik snap het wel. De meeste vinden het een grote beslissing. Maar met vingerverf kun je veel lol hebben en mooie beschildering krijgen. Iets unieks!
wowie wat een geweldig kado heeft ie hun dan gegeven en jullie muppie heeft alvast een halfzusje! Leuk dat jullie zo contact hebben.. Zoiezo superleuke foto natuurlijk!!
Wauuuw meiden... wat een prachtige buikjes!!! Ik kan niet wachten tot ik ook weer zo mooi buikkie kan krijgen!... Tot dan kan ik kijken naar jullie mooie buiken
Dank jewel. Gelukkig is er heel goed contact en er wordt ook al uitgelegt aan haar hoe het zit met de zaadjes enz. Dus helemaal toppie.