Wauw desiree wat een grote buik ! Maar hij is wel super mooi. Morgen plaats ik weer even een buikfoto. Dan alweer 33 weken waar blijft de tijd zeg. Vanmiddag een groei echo gehad en de kleine loopt achter in groei.
@valhalla Wat een mooie buik! Ook net weer anders als de eerste. @all Vind iedere buik die hier voorbij komt mooi.
Dankjewel Lotte Ja ik heb mijn verdiende verlof hihihi. Eerste dagje en ben vandaag heerlijk aan het niksen. Heb strakjes nog even heerlijk een dutje gedaan. En jij vermaak je je nog een beetje? Ik ga straks met mijn maanetje maar vast kerst kaartjes halen. Heb ik wat te schrijven hihi.
@Sanka: Heb de afgelopen 2 weken niet veel gedaan eigenlijk. Door problemen met de campingbaas is alles helemaal anders gelopen en zijn we nog lang niet klaar hier. Dus ik zit vol stress en het lukt me amper nog om wat te doen daardoor. Maar ja, we moeten door he. Heb nog geen 1 keer naar het lijstje gekeken wat ik toen hier op de site heb gekopieerd. Dat lijstje over dingen die je kan doen in je verlof. Maar misschien komt dat nog wel. Ben vooral veel info aan het opzoeken op internet. Ik stuur dit jaar maar geen kerstkaarten, neem aan dat mensen dat wel begrijpen. Ze krijgen dit keer een geboortekaartje hihi. Hopelijk ga je je niet vervelen en geniet je er lekker van! Liefs
Ze kunnen ons er dit jaar uiteindelijk gelukkig niet meer afzetten. Dus scheelt weer een jaartje. Maar we zijn wel bezig met een advocaat. Erg vermoeiend allemaal. We waren idd aan het verbouwen, maar omdat de baas het niet goed vond moest alles weer weg en konden we 4 weken terug opeens opnieuw beginnen en moesten we verzinnen waar we dan een babykamer konden maken...
wauw wat een mooie en verschillende buiken zeg! Ik las hier " gevalletje teveel taartjes gegeten" nou, zo zie ik mezelf ook nog als ik in de spiegel kijk haha, onderbuik begint wel wat harder te worden, maar de bovenbuik flabbert er nog lustig op los, dug nog geen mooie foto's helaas
ok, ik zal er ook nog maar 1 plaatsen, wie weet wel de laatste. Deze is van 40 weken en 1 dag. En helaas vol strepen