Mooi rond buikje Sweetangel. Heb ook weer nieuwe buikfoto met 36 weken . En zoals je kunt zien, krijg ik een volle-maan gezicht van al dat vocht...... maar ja het is nog maar even! Succes allemaal buikies! XXX
Wat een mooie buikjes allemaal!!!! Ook wij hebben vandaag weer foto's gemaakt, heb er 1tje in mijn album gezet liefs Angela.
Dank je,ooievaar! En nee gelukkig geen striemen of iets dergelijks! Maar ja dat is natuurlijk geen verdienste, maar geluk! Enne Cynthia, wat een enorme mooie buik! XXX
Hallo allemaal ! Leuk om te zien hoe dat allemaal groeit zeg ! Ik heb net ook weer een nieuwe foto geplaatst ! Ik vind dat er toch weer verschilt te zien is als je het vergelijkt met twee weken geleden. Groetjes, Nikki F
Hoi Flappie ! Dank je wel ! Bij jou ziet alles er ook goed uit ! Hoe gaat het zo de laatste weken, wordt het niet zwaar ? Groetjes, Nikki F
Mooie buikkies hoor! Hihi ik mis m'n buikje wel , maar we hebben er natuurlijk wel een supermooie dochter voor terug.
Hoi Nikki, (even off-topic.. ) Het valt wel mee, heb eigenlijk heel veel energie,hoewel het vocht me bijna mijn neus uitkomt met dit weer Jij ook succes, he?! XXX
Ik zal ook eens een buikfoto proberen te plaatsen. Sinds we van provider zijn gewisseld snap ik niet hoe het werkt, dus ik zal aan mijn hubbie vragen me te helpen. Ik ben nu 11 weken en loop al een week in positiekleding. Ik heb normaal maatje 36. Ik had van mijn tante al broeken maat 40 gehad, maar die ben ik ook al ontgroeid. Ik wordt een olifantje
Ik ben vandaag 7 weken + 3 dagen zwanger en mijn buik is nu al dik! Het is mijn 2e zwangerschap en ik heb wel eens gehoord dat je buik dan nog sneller dik kan worden dan bij de 1e zwangerschap, nou bij mij klopt dat wel. Ik kan nog maar 2 broeken aan en de rest krijg ik niet meer dicht. Ik heb een foto in mijn album staan. Het is wel een beetje vervelend, want 2 mensen vroegen al aan mij hoe ver ik was terwijl we het nog even geheim willen houden. Ik kan mijn buik dus niet meer verbergen voor de buitenwereld.
hoi hoi, wat een buiken allemaal weer zeg. selmama dat is zeker balen hoor, helemaal als je het nog geheim wil houden. binnenkort weer ff fotootje maken van mijn buik, doe ik met 16 wkn gr saskia