tis ook maar net welke kleren ik aan heb als ik zwart aan heb ziet hij er ook anders ook ik vind hem juist groter met dit roze shirtje
Eleni mooie buik hoor voor een tweeling met 30 weken ! Caruli ik vind de buik op de foto met je dochtertje ook groter lijken. Jij gaat nu al aardig opschieten he, spannend hoor !
Oja ik zie nu dat het er twee zijn bij Eleni dat scheelt wel ja dan is ie nog heel netjes voor een tweeling..
wow mooie buiken weer zeg!! Ik heb even jullie hulp nodig!!!ik wil graag een stuk of 6 foto;s achter elkaar plaatsen(buikfotos vanaf 4wk tot nu) maar hoe doe ik dat????heb al zoveel geprobeerd, maar weer het echt niet....wie kan mij helpen?? xxx
Meiden wat een mooie buikjes. Daar moet ik nog even op wachten, haha. Ben bijna 9 weken. Ik word altijd zo blij van die buikjes he.
misschien in paint (oid) proberen .. en dan opslaan en hier plaatsen . hier kun je iig maar 1 foto per bericht plaatsen. succes x
Ik heb je al teruggemaild, help altijd graag een handje (geld ook voor andere vrouwen hier natuurlijk)