Zaterdag heb ik weer een fotoshoot en dan kan je het verschil ook duidelijk zien! In januari heb ik er dan nog een en tussendoor waarschijnlijk nog een aantal Altijd leuk als herrinering HIer trouwens een foto van afgelopen vrijdag zelf gemaakt:
THX meiden ! Zat zelf ook wel een beetje verbaasd te kijken hoor, heb nog even foto's van 2 weken terug ernaast gelegt en daar lijk ik 'dikker'. (heb ff foto eronder gedaan ter vergelijking) Mss komt het dat het kindje al goed is ingedaald Maar ook een 'bescheiden' buikje kan flink in de weg zitten hoor @ linda84: die van jou is nog bescheidener hoor ! @ kleintje88: leuk hoor zo'n fotoshoot ! Toch mooier dan (mijn) huis/tuin/keuken foto's ! Maar even serieus over nadenken om het ook te doen..
ik heb het nu ... dat ik het idee heb dat ik bijna niet groei en dat me kindje geen ruimte heeft .. maar ik moet maandag naar de verlos dan hoor ik vast dat eht allemaal goed zit
Evenstar ja mijn mannetje is idd te klein. Vrijdag heb ik een echo in het ZH en gaat we kijken of hij nog goed doorgroeit. Die fotoshoot foto`s zijn echt mooi ! Super leuk zeg. En hele mooie buikjes.
Jaja dat is een duidelijk verschil Ik kan me ondertussen niet meer voorstellen hoe het was om een platte buik te hebben... ik staar nog wel eens naar mijn foto's bij 7 weken. Pfff. Wat ben jij mooi bruin trouwens zeg!
Dank je evenstar, bruine kleur is nog steeds van de zomervakantie. Blijf het hele jaar lekker bruin zonder er iets voor hoeven te doen. Wordt snel bruin, ben er ook blij mee dan heb ik ook niet zo witte buik als ik in januari een fotosessie wil laten doen. Gr Samantha
nog een fotootje, twas alweer bijna 3 weken terug, maar hij is niet veel gegroeid... Bekijk bijlage 31656
Ik moet altijd een beetje ginnegappen om buikfoto's net string, zoiezo vind ik string geen gezicht maar dan zie je van die witte billen erbij, bruin die dan ook een beetje bij zou ik zeggen haha (sorry compleet off topic hoor maar ik ben een beetje gek op die manier LOL )