Maakt niet uit hoor, ieder zijn mening toch ! Zelf houd ik absoluut niet van die tent onderbroeken, geen gezicht vind ik dat. Zeker als je hem ook nog ziet zitten onder een broek. haha Maar omdat ik zwanger ben durf ik niet zo goed onder de zonnebank om ook mijn witte kadetjes te bruinen.
en wat dan nog? verder ziet niemand ze toch! Ik draag alleen nog maar van die strakke boxertjes... zitten heerlijk! maar ik heb dan ook altijd aambeien!
oei, ik heb ook last van een aambei, heb ik overgehouden aan de vorige bevalling. Had toen druk op de kont. Maar nu kan ik niet goed naar de wc en hup daar is mijn aambeitje weer. Verschrikkelijk is het he.
soms kijk ik naar sommige buiken en dan denk ik echt van waar is de baby??? ik wil wel een foto plaatsen van mijn buik maar ben bang om herkend te worden en ik zelf kan geen goeie foto van mijn buik maken
dan knip je toch gewoon je hoofd ervan af met fotobewerk programma... ik zou zeggen ik help je wel even maar dan zie ik je LOL
Draag overigens zelf ook strings hoor Ik had t alleen over die witte bips. Maar ook dat boeit helemaal niks, daar gaat het hier niet om...hier gaat het om je buikie
hey meiden mooie buikjes weer!!! ik draag ook strings, heeel af en toe wat anders, normaal kleur ik t ook bij onder de zonnebank maja nu kan dat niet he, maar ga dan ook niet met me string hier op de foto hoor haha. bij deze een foto van mijn buikjes op rij, heeft isademi hier voor me gemaakt, nogmaals bedankt,super!!! Bekijk bijlage 31875
Jeeeeeeej 1985... WAT EEN BUIK! Echt leuk om te zien hoeveel verschil er tussen de grote van de buiken zit met hetzelfde aantal weken!