heej heej zijn weer moooie plaatjes bij gekomen zeg wat een verschil he enne bij mij is het er echt maar 1 hoor mecha enne evenstar hoe ik over eind kom nou heel makkelijk ik heb geen last van me buik hij zit me niet in de weg kan alles nog doen dus geen last van nou op naar de volgende foto's 1985beeb2009
Eindelijk pas ik in een reusachtige mamatrui van H&M die ik voor een habbekrats heb gekocht op mp. Maar dat is niet om de groeiende buik, maar om dat hij rond de 'buste' een aantal cm is ingenomen vorige week. Ik vond het prachtig, mijn grote cup B, maar die trui is voor cup F!!!
zo grote buik idd...... evenstar ikke wil dat ook haha wat isademi voor anoniempjuh gedaan hebt... krijg het zelf echt niet voor elkaar Mooie trui ook
nou meiden als jullie isademi een mailtje sturen wil ze misschien best helpen, ze vind t heel leuk om te doen zegt ze, toch isademi?? mooie buiken weer meiden
Jee wat een mega buik zeg ! Gelukkig zit ie je niet al te veel in de weg. Evenstar mooie buik zeg ! Hij lijkt een beetje op de van mij nu. Het lijkt met kleren aan net of ik een bal onder mijn trui heb. Ik ben enorm blij want mijn buik lijkt een groeispurt gehad te hebben. Ik zie echt duidelijk verschil met vorige week. Nu maar hopen dat ze kleine man ook een groeispurt heeft gemaakt !
Dit was vorige week! Nu is m'n buik nog groter, pff. En dan is het waarschijnlijk geeneens een groot kindje.
Wauw Desiree hij ziet eruit alsof hij ieder moment kan openspringen. En nog helemaal geen striae zo te zien ?
Wauw zeg! En helemaal niks in de breedte, gewoon helemaal naar voren die buik.... Bij mij zit er toch echt ook wel wat in de breedte hoor
Ik zie ook duidelijk het verschil met de vorige buikfoto die je geplaatst had! Mooie buiken allemaal!
desiree mooi rond punt buikie van voor zeg. volgens mij zie je bij jou aan de achterkant niet eens dat je zwanger bent!
@linda je buik lijkt inderdaad ineens eens stuk gegroeid in vergelijking met de vorige foto's ik hoop ook dat de kleine flink meegroeit! @Evenstar mooie buik en die trui staat je goed! @Desiree wat een prachtige buik heb jij zeg zo mooi naar voren. Ben benieuwd naar de 39 weken foto.
@Evenstar: Mooi buikie @Linda: Ik zie het verschil ook hoor! Hopelijk heeft ie idd een groeispurt gemaakt dan!