hahah ja mijn navel is op die foto bijna niet te zien hahaha ik voel hem zelf wel heel duidelijk er uit komen echt een bultje maar zien kan ik hem zelf niet meer en misschien doe ik wel mee maar weet niet of je nog mee mag doeb als je al bevallen bent want ik ga zowiezo deze maand bevallen maar bedankt voor je reactie en ja er zijn hier echt zoveel mooi buiken en idd allemaal verschillend zo zie je maar weer niemand is het zelfde groetjes 1985beeb2009
Mooie buik! En die broek, hahahaha. Je bent echt Snoopy-junk hé? Sowieso mooie buiken dames! Ik zal ook weer eens een foto maken. Buikje groeit wel een klein beetje.
Dank je! Hahaha inderdaad! Maar ik heb alleen maar pyjama's van Snoopy hoor . Eva wordt ook altijd weer blij als ze ziet dat ik Snoopy 'aan heb'
Thanx voor je compliment!! Hier wachten we nog steeds in spanning af....ik hoop dat we niet zo lang meer moeten wachten.
Kijk hier altijd even naar de buiken, en zal nu zelf even een foto plaatsen. Fotoshoot gehad 26 weken zwanger Bekijk bijlage 33951
Oooh leuk zo'n shoot. En volle buik al, maar het is je vierde zie ik (wauw). Wij krijgen volgende week een shoot Ben heel benieuwd. Dank je vriendief en lydia
Evenstar, mooi buikje! Precies een week geleden maakte ik nog deze foto... Wou hem toch even showen Echt maf... De allerlaatste, vermoedelijk ooit! Nooit gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar mis mijn buik wel een beetje
Oh wow valhalla je bent bevallen! Mooie buik op het laatst (en zo prachtig slank verder ook), ja mijn moeder zegt ook dat ik het erg zal missen als het geboren is... maar aan de andere kant... Mooi popje en wat een gave naam, heel apart! (hoezo vermoedelijk laatste? sorry hoef je niet te beantwoorden natuurlijk ) Vriendlief ook heul mooi
Evenstar, dank! Jij komt ook alleen bij aan je buik zo te zien? Drukt ie niet erg tegen je ribben? Je draagt echt (mooi) hoog! Wij hebben wel even genoeg kindjes... Dat is gewoon de reden. Maar ben blij dat ik van deze echt heb kunnen genieten!