Hahaha..tjah....ben wel de opper Elmo geloof ik Nee, smeren geloof ik niet zo in, dat het voorkomt. VInd het nu gewoon lekker. Houdt mijn huid wat soepeler.
NICE buikje al zeg met 25 weken! maareh kan jij beugelbh's dragen, daar kan je flinke schijven van krijgen tijdens je zwangerschap... dus als je er last van krijgt dan weet je waar het aan ligt...
volgens mij had marye net een nieuw setje gekocht....... ! welke overigens heel mooi is! Mooie buikjes ook verder weer
Ik heb ook bh's zonder beugel, maar ik vind het een hel.Ik vind een beugel echt vele malen prettiger zitten. En krijg ik er last van, kan ik die zonder beugel wel aantrekken.Maar tot nu toe heb ik dan meer last van mijn borsten dan met een beugel. Dus ik blijf het voorlopig even zo doen
Ik ben nu 25 weken en 3 dagen en ik had zoiets van, jouw buik is echt wel een stukje groter! Dat kan natuurlijk.... zag ik later pas dat je een tweeling krijgt . Mooie buik hoor!
Whahaha..paste ik mijn eigen lingerie nog maar! Hier echt aan de zwangerschapsbh's hoor...al heel vlot. Mooie buiken!
Hier ook al een hele tijd zwangerschapbh's... beugels doen echt pijn helaas... en mijn borsten blijven groeien, dus ik ga nog even niet aan de beugel. Misschien na de bevalling als de borstvoeding eenmaal goed op gang is en mijn borsten zich een beetje stabiliseren Kreeg vandaag weer een opmerking dat mijn buik al zo groot is... en ik vind 'm ook wel groot soms maar meestal vind ik het echt wel meevallen. Ik krijg de opmerkingen wel vaak bij het zwemmen, misschien dat het in bikini groter lijkt?
Hier ook vrselijk groeiende borsten. Maar heb gewoon nu voor de 4e keer in een andere maat bh's gekocht. Zonder beugel valt voor mij gewoon niet aan te wennen.