KIJK jij doet je naam eer aan want de gepaste reactie is WOOPS wat een buik LOL!!! je ziet er goed uit meid, helemaal trots!
Tijdens m'n vorige zwangerschappen nooit buikfoto's genomen, maar vind het wel leuk nu wel es te doen. Mijn eerste foto genomen op 27 weken en 3 dagen:
haha sorry hoor moet even lachen om je hond, hij kijkt zo grappig!! hij wilde er ook graag bij mooie buik heb je..
Bij het zien van al jullie mooie buiken, kan ik het niet laten om mijn eigen buik ook even te laten zien. Valt nog mee toch? Of vinden jullie 'm al behoorlijk?
Hihihi de Hond kan indedaad lekker droopy kijken.... maar ze is allesbehalve sloom. is nog maar net een half jaartje oud dus volop energie die ze altijd op mij kwijt moet om de een of andere reden hihihi narcissus mooi buikje hoor...
@narcissus: Hartstikke bescheiden buikie hoor, zeker niet behoorlijk! Wordt straks een hele mooie ronde buik denk ik
wat een verschillende buiken !! Allemaal mooi, heerlijk om naar te kijken.. Ik ga ook maar eens; dit is de mijne .. ruim een week geleden
wow mooie buiken weer zeg!! over die bh''s is dat slecht een beugel???wist ik helemaal niet, ik llop gewoon nog in dezelfde bhs als altijd alleen 2 maten groter, zijn gewoon van die voorgevormde met beugel.heb ook nergens last van moet ik zeggen. ow hier nog ff een foto van een paar dagen geleden Bekijk bijlage 34846