hoi hoi, mad; ja zo'n ideetje hadden wij idd ook al moeten we ff kijken hoe of wat maarre we hebben al aardig leuke ideeën gr saskia
Hallo Sylvie en Kim Jonas ! Jullie buikjes groeien ook al goed zeg ! Sylvie, mijn buik was ook zo met 9 weken ! Het gaat snel he ! Leuk ! Groetjes, Nikki F
omdat de bevalling al min of meer bezig was (weeen) merkte ik het niet zo erg, het was ook al helemaal gezakt enzo.. Wel raar is dat 6 uur later ik mijn dochter in mijn handen had, zo iets moois, ineens buik weg enzo!! Daarom is het super om je buik vast te leggen op foto!! Bij mijn eerste ook gedaan, maar bleek achteraf geen rolletje in het fototoestel te zitten, vond het heel erg natuurlijk! Lang leve de digi-camera!!
@ sylvie, ik zat me net al af te vragen of je met 9 weken al een buikje kon hebben, omdat al mijn broeken te strak zitten! Maar, blijkbaar wel! Dat groeit al flink bij jou zeg! Ik heb vandaag mijn eerste 'zwangerbroek' gekocht, omdat ik echt last heb van mn broeken. Ik dacht dat ik me aanstelde, maar 's middags staan de knoopafdrukken in mn buik! Liefs, Daphne
mijn buikje staat in mijn album. alleen lukte het me niet om de babykamer en de echo foto er in te krijgen foto te groot staat er dan. maar jah ik kom er wel een keertjuh achter.
Hallo allemaal ! Ik heb net de foto van 26 weken + 1 dag geplaatst in mijn album. Er is niet zo heel veel verschil tussen nu en twee weken geleden, maar ik denk ook dat de foto van vandaag net iets verder weg is genomen. Zelf heb ik het idee dat mijn buik een beetje ronder begint te worden. Groetjes, Nikki F
Weer een nieuw fotootje, van 21 wk en 3 dagen, vorige was van precies 20weken, pff wat een verschil... Denk dat ik aan het eind ontplof Wel heb ik nog geen striemen...! (degene die je ziet (die witte), links op me zij heb ik van vroeger... Maarja wat niet is, kan nog komen...
Mooi hoor al die buiken!!! Zoveel verschillende. Heb er ook weer 1 gemaakt met 28 weken, was alweer 5 weken geleden. Hij is nu echt aan het groeien. Sommige vinden hem nog niet zo groot, andere wel, zo verschilllend. Ligt er ook veel aan wat ik draag, strak jurkje en print is ie enorm. En bloot is hij het minst dik. Nog geen striemen, maar zoals ik lees gebeurd het vaak laatse weken. merk wel dat ik in een keer een vetlaagje heb op mijn heupen minder. gr. cassandra
Hoi Cass ! Het groeit inderdaad ook goed bij jou ! Leuk zeg ! Hier ook nog geen striemen, maar niet te hard juichen, het kan inderdaad nog komen ! Groetjes, Nikki F