loop weer achter met m'n foto's. deze is met 24 weken (dus 3 weken geleden) gemaakt. inmiddels wel weer flink gegroeid, dus de volgende zal wel NOG groter zijn
mooie buiken weer. ff off topic vraag; wat doen jullie eigen snachts met je buik? mijne hangt heel erg en dat doet best wel pijn als ik op me zij lig.
ik heb ook een klein kussentje onder m'n buik liggen, slaap zowiezo altijd al op m'n zij! Heb ook zo'n groot voedingskussen, maar dat ding is mij veel te groot, kan ik echt niet mee slapen.
ik heb 's nachts nog geen last van mn buik... bij mn eerste zwangerschap vouwde ik de deken er een beetje onder als steuntje, een kussentje of het zwangerschapskussen vond ik te groot...
ik heb ook een voedingskussen maar vind ik ook erg groot probeer het nu met een klein kussentje onder me buik maar ligt ook niet altijd even lekker!
Ik kom hier nu al een tijdje naar al jullie mooie buikjes kijken en vond dat ik nu zelf ook wel een foto mog plaatsen van mijn beginnend buikje Vandaag met 14 weken: Bekijk bijlage 42867