bij mijn eerste zwangerschap sloot ie ook niet helemaal aan bij mn navel... nu heb ik nog geen streep, ben benieuwd of ie nog komt (bij de eerste had ik m vanaf een week of 20...) mooie buik ook!
@ virginie83: Ja is zeker een beste buik. Wordt ook wel zwaar nu, maar ja hoort erbij he Er wordt ook elke keer gevraagd of er niet stiekem 2 in zitten haha Is er toch echt 1tje. Wel apart om te zien, zo'n streep, ik heb zelf geen streep over mijn buik lopen.
Marye! mooi hoor! niet enorm voor een 2ling! prachtig.. Ik vind het grappig dat het net is of je op jouw buikfoto ziet (van voren)_ hoe je buikspieren uit elkaar zijn gegaan?! klopt dat? voel je daar wat van.. ! mega geinig!
Wat een mooie buiken weer! Hier wel striae, dus dat worden geen blote-buiken-foto's vrees ik Fotootje van vandaag (sjeeeee...wat gaat een foto van de zijkant maken moeilijk.. kan niet meer draaien, ik sta dus heel erg moeilijk te doen met de camera )
Mijn streep loop HELEmaal scheef! De bovenkant loopt helemaal naar links van me navel en onder me navel loopt ie wel mooi recht
ik laat gewoon iedere keer mn man een foto maken, en hij vind het leuk om te doen. gister ook een paar samen met de hond gemaakt. ook erg leuk.
@ sylvia. nou vooruit, dan weten sommige waarschijnlijk gelijk wie ik ben, maar dat maakt nu ook niet meer uit. zwangerschap is inmiddels bekend. nou met mn hond. kusje voor de baby: en ff kijken wat je daar nou voor belletje hebt or. vind ik ook wel een leuk geluidje in zitten.
Leuke foto's hoor mooie buik en mooie hond heb zelf een amerikaanse bulldog maar ze is te druk nog en wil niet altijd mee op de foto.....
Leuk hoor weer al die buikjes kijken! Ik had toen ik zwanger was van Eva geen striemen, maar ik heb ze pas tijdens de bevalling (41 weken) gekregen... en dat zag ik een paar weken later pas . Zoveel boeide het me . Maar het zijn ook niet echt grote striemen, maar een paar streepjes onderaan mijn buik. Nu heb ik ze wel wat streepjes al, maar volgens mij zijn dat die ik tijdens de bevalling van Eva heb gekregen, die nu weer donker worden. Hier een fotootje van vandaag, 31 weken en 4 dagen:
Het klopt inderdaad. IPv dat mijn buikspieren recht over mijn buik lopen lopen ze nu zeg maar zo: () En als ik bijv mezelf optrek om op te staan uit bad en ik ze dus aanspan ontstaat er midden op mijn buik een bult. Het heeft in het begin veel pijn gedaan, dat is de pech van strakke buikspieren.... Maar hopelijk rekken ze weer terug..