nou dames... wat een mooie buikjes! En ik verbaas me steeds weer hoe de buiken zich op verschillende manier ontwikkelen... bij e ene zie je het met 7 wkn al super goed... en bij de andere pas met 15 weken! het ziet er fantasties uit!!! Toppie!!! Ik hoop dit jaar ook nog zo'n foto te mogen plaatsen!
Hoi ! Flappie, Ik ben benieuwd hoe het met je gaat ! Met deze warmte zou het extra fijn zijn als het kleintje niet te lang meer op zich zou laten wachten ! Aniek, ja het is leuk om die verschillen te zien ! Ik hoop dat het bij jou ook snel zal lukken ! Groetjes, Nikki F
Hoi Brennie ! Hoe maak je zo'n prachtige foto's ? Ik dacht dat die van mij er wel redelijk uitzagen, maar die van jou zijn echt prachtig ! Wat is het geheim ? Groetjes, Nikki F
Dank je wel!! Een vriendin van mij kan heel goed fotograferen. Dus zo 1 keer per 2 maanden komt alles weer voor de dag en gaan we wat shoots maken! Ik vind ze inderdaad ook heel mooi. Groetjes Brennie
Wauw die zijn idd erg mooi! Ik kom net terug van de spiegel met kramp in mijn armen om een beetje degelijke foto te kunnen maken, zie ik die van jou! hahaha ik wacht wel tot mijn vriend thuis is, hij mag het weer gaan proberen vanavond!
Hoi Brennie ... En, wat is dan de truc dat de foto's zo mooi worden ? Ik hoop dat je dat met ons wilt delen ! Hoe gaat dat met het licht en zo ? Groetjes, Nikki F
Wow.. Sweetangel...mooie buik zeg!! Mijn foto's worden gemaakt met een lamp op mijn buik en een beetje in het donker. Hoe precies weet ik ook niet...ik ga maar staan zoals mijn vriendin dan aangeeft. Na het maken gaat zij er nog mee aan de slag met fotoshop....dus zit wel een heel werkje aan! Mijn vriendin is niet snel tevreden dus het moet er allemaal op en top uitzien...maar krijg je dus wel hele mooie foto's van .
Mensi, Jouw buik ziet er ook echt enorm uit....wordt echt tijd dat het gaat beginnen he meid! Duim voor je...lijkt me veel te warm nu he!