Wat een mooie buikjes joh, kan niet wachten tot die van mij ook zo giga wordt Charissa bij jouw groeit t ook lekker he, prachtig te zien. Liefs Angela.
Idd, Nikki, je buik is best gegroeid en wat veranderd van vorm. Leuk zeg! Veel plezier met je 'kraambezoek' XXX
Hoi Flappie ! Ja, leuk dat het je is opgevallen ! Ik heb nog aan je gedacht deze week ... in die hitte ! Ik hoop dat je niet meer al te lang hoeft te wachten ! Groetjes, Nikki F
Hoi meiden, Heb me de afgelopen weken uitgeleefd met het maken van buik foto's. Begint nu toch lekker te groeien en kan ook erg goed voelen dat de kleine meid steeds groter wordt. Groetjes Carmen
wauw, mooi buikje heb jij!! en ik kon het niet laten om even wat bij je wieg te zetten! ik kan niet wachten tot ik me kan uitleven, heb geprobeerd om ook wat foto's te maken, maar haha, heb nog echt een winterstampot buikje!
wat leuk om te zien dat sommige al heel snel een flinke buik hebben en dat het bij anderen op zich laat wachten. bij mij gaat het nu ineens ook hard, moet er zelf nog een beetje aan wennen. maar er is nu geen verstoppen meer aan.
Lief van je, Dankje ! Tja, die buik gaat gewoon vanzelf. Enige waar ik erg druk mee ben is elke dag goed smeren. Wie weet kan ik zo die vervelende stepen voorkomen............... Ben ook erg blij met de wieg. Heb m via t internet "marktplaats" gekocht. Scheelt erg veel knaken....... Liefs Carmen
ik houd marktplaats al steeds een beetje in de gaten weet toevallig dat deze in de winkel bijna 400,- zijn, ik ga straks nog even weer kijken, maar ik heb gelukkig nog wat tijd hihi. waar smeer jij je buik mee in, ik ben er dit keer wat vroeger mee begonnen als de vorige keer, nu met zwitsal mama en kruitvat striecreme, vorige keer had ik olie van de tuinen maar die hebben ze er uit gehaald, ik heb geen enkel striem dus die wou ik graag weer maar helaas!
heb mn buik (Je) ook weer ff in het album gezet!! leuk is dit toch om iedereens buik te bewonderen, en zo veel verschillen hahaha groetjes
hahaha, ja die pas ik nog steeds! heb nog geen zwangerschapskleding! wordt em ook niet meer! haha shirtjes wel allemaal langere, waar buik mooi in uit komt! maar spijkerbroek past nog haha, wordt wel steeds strakker hoor, maar die paar weekjes lukt nog wel!!
@Klaasje: tot voor kort paste mijn broeken ook nog, maar nu de baby ingedaald is en mijn buik gezakt is, passen ze niet meer
haha neej het wordt bij mij ook moeilikjer hoor, alleen 1 spijkerbroek die ik laatst wat te groot had gekocht, die past dus nu nog! maar ja, op het laatst, doe ik wel linnenbroeken aan (zijn ook gewone maar zit wel zo'n elastiek band in) ook van only, en anders rokjes ofzo! ha nu niet meer positiekleding kopen iig.
ja daarom, dan maar in de joggingsbroeken haha! trouwens sweetangel, wanneer ben jij gependeld? of tenminste voor welke datum? ik voor 7 aug. en zie dat jij 8 aug. ben uitgerekend! ben best wel benieuwd of het beetje klopt! ik had al verw8 dat ik veel eerder zou zijn, en dat ik 18 aug. lang niet haal!! groetjes
Ik heb er net even 2 nieuwe gemaakt en wat veranderd Omdat ik het gevoel had dat ik ineens gegroeid ben/groeischeut heb gehad
@saona: hahaa dat is niet erg ver! trouwens sonja heeft voor mij gependeld op de datum dat jij uitgerekend bent hahaa ben benieuwd!