Bij mij ook echt letterlijk!!! Zelfs een positierokje dat ik met 24 weken had gekocht blijft steken ter ter hoogte van mijn knieën Ach, ben ook nog maar 25 kilo gegroeid XXX
Me oude broeken komen bij mij idd ook niet veel verder als knieen en soms ja net niet over mijn heupen :S Ligt eraan welke broek haha, Hoewel ik maar 7 kilo zwaarder ben als begin gewicht... Maar ik was in het begin aan het afvallen (woog/weeg te zwaar hehe...) En toen bleek ik zwanger te zijn, kwam er weer net zo hard bij haha
Ik heb het nog niet eens meer geprobeerd, maar ik denk dat ze niet eens meer over mijn enkels krijg op dit moment.... hahahaha! Nee, zo erg is het niet, maar mijn enkels zijn n beetje opgezet vanwege het warme weer...! Mooie buikkies allemaal weer, hoor!!!
@silvie, ik zie geen verschil nee, maar dat lijkt me ook inet zo vreemd, je kindje is nu nog maar paar millimeter! dat zie je tog niet gelijk! bij mij zag je pas buikje, en ook verschil met ongeveer 18 weken!
Haha Jahjah anniek,bereid je maar voor want bij jou gaat er straks ook een buik groeien nu je zwanger bent
2 foto's van 36 weken in mijn album gezet (Nou ja, eigenlijk 35 weken en 5 dagen, maar das bijna hetzelfde !)
Ik heb ook weer een nieuwe foto erin gezet van 28 weken. Ik had niet in de gate dat hij zo hard gegroeid was
In mijn album ook weer nieuwe buikfoto's. Moet zeggen dat ik niet veel verschil zie . Is dat normaal? is er iemand die dit herkent? groetjes senseemillia
Ja vind ik wel, in begin wel ja... wacht maar tot je tegen 30 weken gaat, dan zie je het verschil wel hoor
Ik heb weer een buikfoto geplaatst. Hier ben ik 26 weken en 5 dagen zwanger tja je ziet al wel wat verschil! Liefs, misspuma
@saona: Wat een mooie foto's van je buikkie! Dat wil ik ook!!!! Erg mooi ook je tattoo, die lijkt me op dit moment nog specialer, of niet? Ik heb gister ook nog een paar foto's gemaakt, ga ze zo in mijn album zetten... Groetjes!!!
Saona, Dat zijn echt super mooie tattoo's! Heb er zelf ook een aantal...zijn echt verslavend hahaha De buikjes beginnen bij iedereen goed te groeien he!!!
Tanx... maar ze zijn juist een beetje misvormd inmiddels ... Ach ze zitten er al 11 jaar, ik ga ze na mijn zwangerschap eens lekker verwennen met een opknapbeurt, opnieuw lijnen trekken en inkleuren (als mijn buik weer in normale verhouding is teruggekeerd )
Heb ook weer een nieuwe foto in mijn album gezet... Zie niet veel verandering maar heb het idee dat ie wat ronder is...
ik zie wel verandering hoor, wat een flinke buik zeg!!! Die van mij was met 22 weken nog niet eens de helft! Ik vind dat je wel duidelijk verschil ziet met de vorige foto in je album hoor!