ja moontje ik zie ook duidelijk verschil hoor! mooie buikies weer dames! voor mij is t eind in zicht (I hope) kan nooit langer dan 2 weken duren maaaar nog ff een foto van 40 weken erbij gedaan!
Zooo moontje je hebt echt al een mooie flinke buik hoor Je kindje heeft haast geloof ik haha!!! Je hebt een grotere buik als dat ik heb en ik ben verder hahaha!!! *jaloers*
Heb ook ff een nieuwe foto in mn album gezet. Mn buik is echt met de dag aan het veranderen lijkt wel haha Heb nu langzaam ook een paar kleine straie gekregen dus er zit echt ineens vaart met groeien!! Heb het idee dat mn buik wat ronder is geworden in die paar dagen tijd!
Wat een mooie buik! Ik ben benieuwd wanneer de bewoner zich aankondigd! @Denise, wat een ENIGGGGGG behangetje!!!
@ Saona: Hahaha gaaf je reactie Schattig behangetje he De kamer is nu helemaal klaar met behangen en ziet er helemaal lief uit nu
@ Denise: heel duidelijk te zien: HARD gegroeid!! Ik had belooft ook nog wat nieuwe foto's te plaatsen... zal 't meteen ff doen! Liefs Niki
Hi Sim, Sorry voor m'n late reactie, ben ff weg geweest. Ja, die wiegjes zijn best duur. Ik heb ze via marktplaats voor 150 kunnen kopen. Ik smeer m'n buik 2x per dag met een gewone body lotion in. Sommigen zeggen dat het niet zoveel uitmaakt, omdat de striae vrij diep in je huid zit en je daar niet tegen kunt smeren. Maar ik blijf er toch een beetje in geloven....... Succes ermee! Gr. Carmen
Haha ik schrik bijna van jullie reacties over mn buik haha!!!! Gaat echt mega hard ineens he!!! Verklaard ook die paar staie die mn vriend heeft ontdekt bij me haha!! Nog even en ze kunnen me vooruit rollen
Hallo ! Ik heb ook nog even een foto geplaatst, kon het niet laten ! Deze jurk zat normaal nogal los ! Nu helemaal strak en mijn buik is er goed in te zien. Het is de laatste foto in mijn album (28 + 4) Groetjes, Nikki F
, mag ik trouwens vragen waar je die leuke jurkjes vandaan heb? (volgens mij heb je dat al eens verteld maar eeh, heb een beetje last van zwangerschaps dementie hihi )
Hoi Sim ! Tuurlijk ! Ik heb een gekocht bij Miss Etam, zwangerschapscollectie. De jurk op de laatste foto is van Foxy Fashion (maar die is al heel oud al zie je het er niet aan). Ik heb twee jurkjes van The Sting, gewone collectie, die wel meegeeft en het pakje met de fellere kleuren en het groene vestje is van Vida Vita ! Groetjes, Nikki F
oh ik ben nog niet bij miss etam geweest, maar ik moet vanmiddag nog even naar op=op (voor dettol ben verslaafd aan die geur ) en daar tegenover zit miss etam, wip ik ff naar binnen! thanks voor de tip!
hoi hoi, ook van mij weer een fotootje van 20 wkn erbij gezet, begint al wat te worden nu. 't is echt aan het groeien. gr saskia