Heb er ook eentje geplaatst, is vorrige week gemaakt. Begint nu echt een buikje te worden hoor al zeg ik het zelf. liefs, misspuma
Angel, thnx! ben er ook wel een beetje trots op hahahaha Jij hebt ook een leuke site...heb net ff gespiekt! Miss Puma, bij jou begint het nu echt een groeispurt te nemen he! Echt een mooie buik! Kim Jonas, ook bij jou is je buik echt enorm gegroeid de laatste weekjes...mooi!!!!
hallo dames... ik heb mijn buik er ook maar opgezet leek me ook wel leuk... ik ben dan wel nog niet zo ver als jullie maar mn buikkie groeit enorm pfff voor mn zwangerschap kon ik mn buik nog intrekken maar dat lukt echt niet meer
eej lin... nee het worden mijn 3e en 4e kids heb al 2 kinderen en heb in maart een MK gehad en nu dus zwanger van een tweeling!!! ( had ik dus nooit verwacht) maandag krijg ik een echo om te kijken of het alle twee hebben overleeft! ga ik wel vanuit als ik mn buik zo zie... tja want voelen doe ik ze nog niet he hihihihihi
Mandy, ik had het kunnen weten als ik je onderschrift had gelezen, dom he? Ik hoop dat alles goedgaat met alletwee je kindjes. Queenbee, wat een mooie buik. Als je de bakerpraatjes moet geloven ist een jongetje haha. Maar ja dat weet je misschien al...
@Lin; Ja thanx! En nee, ik heb geen idee wat het wordt. In mn omgeving zegt de meerderheid ook dat het een jongetje zal worden, terwijl er ook een aantal zijn die 'zeker weten' dat het een meisje zal worden. We komen er vanzelf achter binnenkort.. Groetjes!
Wel heel spannend toch? Ik zelf kan niet wachten ik wil het wel weten met de 20 weken echo. Al is de verrassing er dan wel een beetje af. Ben benieuwd wat het wordt bij jou.
@Lin; Ja wij ook hoor. Is nog even afwachten, en dan weten we het. En jullie hier natuurlijk ook ! Maar blijft wel een raar idee hoor dat er iets in je buik leeft.. Toch ook wel weer heel bijzonder.. Groetjes!
haha, ik heb deze week een buikfoto laten maken van mezelf. Nou ik ben nu 17 weken zwanger, en niemand gelooft dat ik al zover ben. Moet eerlijk bekennen, dat er ook niet veel te zien is hoor. Maar als je me in het dagelijks leven zou kennen, kun je het wel zien. Ik ben normaal echt superdun, heb een platte buik. En nu is er toch echt een bollinkje te zien. Ook al zouden jullie zeggen van niet. Vandaag was er een nieuwe collega, ik vertelde dat ik 17 weken zwanger was, zij lag helemaal in een deuk. Kon het absoluut niet geloven. k weet niet of ik een foto kan bijsluiten, want weet niet zo goed hoe dat moet, anders moet je maar even in mijn album kijken! Andere mensen, ook zo'n mini buikie?
nee sorry, mijn album kan de grootte van de foto niet aan, dus jullie kunnen mijn mini buikie niet zien helaas! hoe kan ik anders een foto erbij zetten?