Ff rechtsklikken op de foto, en dan bewerken. Als het goed is kom je dan in paint. Daar klik je op uitrekken/hellen. Dan zet je de percentages lager, bijvoorbeeld op 50. En dan opslaan. Als t goed is wordt ie dan kleiner.
Lin, ik heb ook net zo'n buik als queenbee en het is toch echt een meisje dus de bakerspraatjes zijn toch niet echt waar hehe
ik had even een vraagje.... vanaf wanneer kun je nou een buikje krijgen? want ik heb nu sinds paar dagen een buikje maar dat zijn zeker gewoon opgezette darmen? en hoelang blijf je dat houden?
Als je al die bakerpraatjes moet geloven he hahaha Lauraatje, dat is echt voor iedereen anders maar normaal heb je rond de 5 weken meestal last van opgezette darmen. Bij mezelf is mijn buikje echt pas na 20 weken gaan groeien...
Hallo ! Ik draag ook helemaal naar voren (net zoals Queenbee) en daarom denken ook veel mensen dat het een jongen zal worden. We weten het niet ... de foto zit in een enveloppe en die ligt in de kast ... nog steeds dicht ... Mijn man denkt dat het een meisje zal worden en ik weet het op het moment even niet meer ... Ik heb weer een nieuwe foto geplaatst. Zondag genomen. 30 weken + 1 dag. Groetjes, Nikki F
Ik groei ook naar voren maar krijg toch echt overduidelijk een meid haha! De 2e echo bewees het nog een flink dat er echt geen piemeltje zat en mn buik is nog steeds naar voren haha. Mooi buikkie heb je NikkiF!!!!!!!! Je gaat echt lekker he met groeien
Hallo allemaal pff wat erg he met die warmte houden jullie het nog allemaal vol? Nou hier komt weer een foto van mijn buikje Groetjes Stephanie
Meiden eindelijk heb ik ook wat foto's in mijn album kunnen zetten, het ventje had eens tijd hihi Ik draag ook naar voren, maar die van mij is ook echt een knul! Van de week komt er nog een nieuwe foto van mijn buik (38 weken) bij, die zet mijn mannetje er dan even op voor mij! gr. Patricia
Sweetangel100: Jij hebt echt een super mooie buik!!!!! Wauw en de laatste foto!!! Morgen al ingeleid worden dus!! Morgen ga ik de hele dag aan je denken hoor Zet m op!!!!
Ik heb ook een nieuwe buikfoto geplaats van 22weken en 5 dagen. Het lijkt wel alsof ik slanker geworden ben tegenover 19 weken da's vreemd!
Mijn schoonzus droeg het bij de 1e zwangerschap ook helemaal naar voren. Iedereen zei: het wordt een jongen!! Zij gingen het zelf gewoon geloven. Maar toen werd mijn nichtje geboren: een meisje dus!!
Dat is bij ons ook zo. Bijna iedereen zegt dat het een jongentje wordt omdat ik het dus ook naar voren draag, maar ik weet het zo net nog niet.... Volgens mn vader en schoonmoeder wordt het een meisje, volgens mn hubby, moeder, schoonpa en zwager een jongentje. Maarja, volgens mn schoonpa zou ik vandaag gaan bevallen... Dan mag ik nog wel opschieten !! Groetjes!
Ik heb ook maar eens nieuwe laten maken gisteren! Precies op de dag 38 weken! Toch wel weer een beetje ronder dan die van 36 weken bij de fotograaf nietwaar?!
Mooi buikkie, hoor saona, mooi strak en wat heb jij een gave tattoo op je arm! Ik moet er eigenlijk vandaag ook nog eentje maken, maar dat moet ik straks maar even vragen aan mijn mannetje...
Kheb weer een nieuwe buikfoto! Deze is met 28 weken en 5 dagen gemaakt. Mn buik blijft veranderen haha!
Heb zelf ook weer fotootjes op mijn site gezet...maar vind het buikje niet echt veranderd Denise, jouw buikje is echt aan het veranderen...een beetje aan het zakken he? Wel mooi Saona, bij jou vind ik je buikje weer veranderd in die 2 weekjes...echt een mooie buik!