Hier ook weer nieuwe buikfoto's. Vorige keer was ie tussen de foto's niet echt gegroeid maar volgens mij is dat nu weer ingehaald...
@Selin: Mn buik lijkt idd te zakken he!! Eerst leek het of ze half in mn maag verstopt zat en nu ligt ze echt naar beneden! @senseemillia Jou buikkie gaat lekker he Mooie buik heb je!
Ja maar is ook echt ineens dat ie zo explosief gegroeid is. Geen strepen gelukkig. Maar dank je dat je m mooi vindt!
Hallo QueenBee ! Ik weet het ook nog niet zo zeker of we een jongetje krijgen of een meid ... Mijn ouders denken vanaf het begin een jongen. Mijn schoonouders weet ik helaas niet ... Ik dacht zelf in het begin een jongen, daarna een hele tijd een meid en nu twijfel ik behoorlijk ... Mijn man denkt nog steeds een meid ... Ik ben heel benieuwd ... de enveloppe ligt in de kast ... nog steeds dichtgeplakt ... Mijn moeder droeg net als ik, ze kreeg twee keer een meid ... Even afwachten maar ! Groetjes, Nikki F
wauw niki, jouw buikje is ook mooi hoor!! Zoals al eerder gezegd..leuk he om te zien hoe iedereens buikje veranderd! ik ga ook maar weer ff een foto maken. gr. debby
Oh prachtig! We want more! Ik kan me niet voorstellen dat ik eventueel straks ook zo'n dikke buik heb. Het lukt me gewoon niet te visualiseren
@NikkiF; Spannend hè?? Ik heb ook niet echt een voorgevoel ofzo voor jongen of meisje. Doordat mensen om ons heen vaak zeggen dat het een jongen wordt ga je het bijna zelf ook geloven... Je moet nog wel ff afwachten voor je het weet zie ik aan je banner... Heb je nou niet de neiging om die envelop stiekem open te maken?? Ik denk dat als wij dat hadden mn hubby de envelop voor mij moest verstoppen anders zou ik stiekem gaan kijken denk ik.., hihi! Groetjes!
Hoi QueenBee, Dat is inderdaad zo, die envelop hadden we zaterdag bijne open gemaakt. Ik vroeg mijn man of we toch niet zouden kijken ... ik wilde het zo graag weten ! Maar hij zei: "Doe maar niet, misschien later". Als hij "Ja" had gezegd had ik het opengemaakt hoor ! Maar ... ik ben bang dat ik spijt ervan krijg als ik al kijk ... deze "spanning" is ook heel leuk, en dat ben je dan opeens kwijt. Je gaat inderdaad geloven wat mensen om je heen allemaal zeggen. Vooral als sommige mensen zeggen dat ze een "gave" hebben om dit soort zaken te voorspellen .... Groetjes, Nikki F
Nou ik vind het knap hoor, ik ben zo nieuwsgierig van aard dat ik het nog wel eens tijdens het slaapwandelen open zou kunnen maken als ik het in huis zou hebben
Ja idd, een 'gave' . "Want ja", zeggen ze dan, "8 van de 10 keer had ik wel gelijk!" Uhuh, is gewoon mazzel dus. We zien wel wat het wordt, maakt ons echt niet uit of een nou een jongen of een meisje is. Maar toch vind ik het knap dat je de envelop dicht kunt laten! Groetjes!
Wat een leuk topic dit...mooi al die buikies!! Hier een nieuw fototje van mij...net gemaakt. 23 weken en 6 dagen dus.
Hallo ! Ja, QueenBee en Saona, het is inderdaad wel moeilijk als het antwoord op een vraag die je zo graag wilt weten zo voor het grijpen ligt ! Maar we houden vol ! QueenBee, sommige mensen zeggen zelfs dat ze er echt een extra zintuig voor hebben ! "Ik heb het altijd goed" of "ik twijfel nog een beetje maar over een paar weken weet ik het zeker" en dan een paar weken later "eerst wist ik het niet, maar nu wel jullie krijgen een ..." Ik ben benieuwd ! Ons maakt het totaal niet uit ! Het zou wel lachen zijn als het dadelijk een meid is, juist omdat dit soort mensen allemaal zeggen een jongen ! Annemonique, wat een mooie foto ! Ga ik de volgende keer ook eens proberen zo ! Groetjes, Nikki F
@Annemonique; Mooie buikfoto hoor! Super! @NikkiF; Bij ons zeggen ze ook bijna allemaal dat het jongen wordt, dus dan hoop je stiekem op een meisje zodat je ze lekker allemaal uit kunt lachen !! Nee hoor, maakt ons ook echt niet uit. Heel cliché ff nu hoor, maar als het maar gezond en gelukkig is..! Groetjes!!