Leuk alle soorten vormen van buiken!!! Heb ook weer eens buikfoto's genomen. Leuk om te doen en vaak op foto zie je beter dat het gegroeid is. Laatste weken is het heel goed gegroeid, mijn topjes allemaal te kort en weer langere aangeschaft. Nu ik zwanger ben, loop niet graag met blote buik. Wil het helemaal bedekt hebben. Normaal maakt me een stukje buik niet zoveel uit. Ik weet niet hoe men het doet de foto in bericht te krijgen. Ben al blij dat ik ze in mijn Album krijg. Gr. cassandra [/img]
Helemaal hetzelfde hier, als ik in de tuin zit of thuis is het okay, maar ik ga niet de straat op met een stuk blote buik, weet ook niet precies hoe dat komt, heb er normaal ook geen problemen mee... Misschien omdat ik al 35 kilo ben aangekomen Je buikje begint nu wel mooi rond te worden zeg!
Seona waar zitten die 35 kilo dan??? Zie er niks van, je hebt gewoon ee mooie ronde buik en niet eens zo mega. Zo zie je maar kilo's zeggen zo weinig gr. cassandra
Hallo dames, dit is de 1e foto van mijn buik! Hij was toen ik nog niet zwanger was behoorlijk plat dus zoals je kunt zien is hij goed aan het groeien!
Hallo dames, dit is de 1e foto van mijn buik! Hij was toen ik nog niet zwanger was behoorlijk plat dus zoals je kunt zien is hij goed aan het groeien!
ojee sorry ik weet niet wat ik gedaan heb maar ineens staat mijn bericht en foto er 3x op...dat was niet de bedoeling hoor! Misshien kan iemand er 2 deleten?
Ik ben echt 35 kilo aangekomen maar vooral aan mijn benen en achterwerk helaas . Ook mijn bovenarmen zijn heel erg dik geworden... Ik heb een fotootje van mijn buik gevonden van voor ik zwanger was (zet hem ff in mijn album)... Misschien moet ik daar even niet naar kijken
Hallo ! Cass, je buik groeit inderdaad goed ! Maar ook jij draagt toch wel naar voren en het wordt een meid. Dus dat fabeltje dat naar voren dragen een jongen betekent is ook niet 100% waterdicht ! Saona, jij was voor je zwangerschap inderdaad heel slank. Nog slanker dan ik was (maat 34 in broeken ... 55 kg) Ik ben net even op de weegschaal gaan staan, nu is het 64,5 kg ... en bijna 31 weken zwanger ... oeps ... en je ziet het echt niet, het zit alleen in mijn buik en borsten ... Groetjes, Nikki F
Neej zo slank nou ook weer niet... Een gewoon maatje 38 was het soms 36... Nu krijg ik mijn eigen broeken niet eens meer over mijn knie!!! Ik heb er straks hoop ik wat heel moois voor terug, en ik ga gewoon vol goede moed weer lekker bewegen en iets meer op mijn eten letten nog dan ik nu doe . En dan maar hopen dat het nog goed komt
Wat een mooie buikjes! Ik moet eerlijk toegeven, ben best wel een beetje jaloers.... (mag wel toch?) Liefs An
ik heb ook weer een nieuwe buikfoto vind de buik op de foto wel altijd groeter lijken, dan in het echt hahah liefs.. p.s volgens mij heeft e kleine mn ribben gekneust, niet normaal zo hard dat die trapt (en dan zegt iedereen dat hij vanaf nu alleen nog maar duwt, nou dan wel heeeel hard)
hihi klaasje..mijn buikje lijkt heel erg op de jouwe Ik heb ook erg last van mijn ribben aan de linker kant echt irritant...vooral als ik in bed lig savonds..heel vervelend..dat geschop..