haha ja ik denk dat het straks wel wennen is, als de baby er eenmaal is, en je voelt geen geschop meer!!!
hoi, had al een heel tijdje geen foto meer genomen. Nu weer wat fotootjes geschoten, jee, wel verschil hoor Zo Pinguin! Mooie buik zeg! Goed gegroeid, hoort ook zo!! xx
ik heb weer een fototje genomen vandaag... maar zal er vanavond nog en nemen..... kijk maar eens.... ik denk dat ik het niet meer lang ga verbergen! denk dat ik er nu niet meer aan ontkom om het te gaan vertellen! hihi
Heb ook weer ff een nieuwe foto in mn album gezet. Deze is afgelopen maandag gemaakt, 2 dagen voor de vermoedelijke bevallingsdatum. Groetjes!
Hallo dames ! Die buikjes groeien goed zeg ! Ik heb net ook weer een foto geplaatst, eigenlijk wilde ik dat zaterdag pas doen, maar ik kon niet wachten ! Ik vind dat het verschil alweer heel goed te zien is ! Wellicht omdat ik vakantie heb, daar zullen die kleine, en mijn buik, wel goed van groeien ! Groetjes, Nikki F
Hallo allemaal Jaja gisteren alweer 34 weken en nu maak ik toch wel elke week een buikfoto. Groetjes Stephanie
ook even een buikfoto in album gezet, ik was hier 33 weken precies.. en nu best alweer gegroeid!! wat een verschil tussen buikjes he!! zal wel wennen zijn om straks niet meer te hebben!!
Hallo!!! Ook maar weer even een fotootje geplaatst! Krijg een beetje straie onderin, maar dat had ik al een beetje, ze worden nu wat meer uitgerekt... ach ja,niks aan te doen... ik smeer elke dag, maar 't mag niet baten. @Anniek: Ik denk idd dat je het niet zo heel lang meer verborgen gaat houden... leuk toch, dat je het nu zo goed gaat zien!? Gr. Niki
Sow Anniek dat gaat lekker Niki de straie valt nog best mee vind ik, je hebt een mooie buik Ook ik heb weer 2 foto's geplaatst Liefs Angela.
@ niki en angel ja dat gaat zeker lekker ik vind het wel leuk maar tegelijker tijd vind ik het een beetje vervelend want me eigenbroer en schoonbroer weet het nog niet! maar ben er verder wel blij mee! vind het wel leuk hoor...
Mooie buikjes allemaal! Stef, ik vind het ook geweldig om nu iedere week een fotootje te maken Heb die van 36 weken op mijn site geplaatst
nou heb ook maar een poging gewaagd, vond dat nu het een beetje buik geworden is hij er wel bijgezet worden mag. camera deed wat raar, dus beeld is vlekkerig, maar hij is er!
Dank je! Ik vind jouw buik voor 36 weken ook keurig hoor! Wel grappig was dat gisteren nog iemand naar mij toekwam op mijn werk... Ja nu zie ik het je bent zwanger. Ik dacht al word je dikker... Haha en dan te bedenken dat je zo iemand dagelijks op de gang ziet...en maar denken is ze nu zwanger of niet. Ah ook wel lief voor hetzelfde is het niet zo en beledig je iemand ontzettend..
Ik pin me er niet op vast, maar alles wijst wel een beetje die richting uit ja... Vooral VER naar voren