Zo Darinka, je buik begint nu echt mooi puntig te worden, mooi hoor! Ik heb ook weer een nieuwe foto gemaakt. Ik ben vandaag precies 4 maanden zwanger. De foto staat in mijn album.
Denk iedere keer als mijn buik gegroeid is en ik weer een foto heb gemaakt, 'veel groter kan ie toch niet worden' tot ik jullie foto's weer zie.. Het blijft bijzonder wat er met je buik gebeurd en natuurlijk wat er in zit
Hallo allemaal, Ik heb nu ook eens mijn eerste foto's in mijn album gezet. Nu dat het al iets meer zichtbaar word, begint het ook wel iets realistischer te worden... Ik vind het zo spannend allemaal!!! Groetjes, Wendy
Zo Wendy, dat is even een mooi buikje! Best snel hoor, ziet er goed uit! En Maisy jij hebt ook al behoorlijk snel een buikje Ik werd tot 20 wk ongeveer eerst in de breedte dik en daarna kreeg ik pas een buikje... nou wees er trots op dames en geniet ervan!
Hoi Mir, Dankjewel, ben er ook wel trots op hoor. Ik had gelijk in het begin al een klein buikje, ik ben namelijk zwanger geweest van een tweeling maar helaas is er eentje afgekomen. De VK zei dat het goed mogelijk is dat daarom mijn buikje iets sneller is gegroeid. Ben wel benieuwd naar hoe heftig mijn buik nog zal groeien, kleine "toeter" of grote "toeter" hahahaha. Groetjes, Wendy
Hoi Amylee, Leuk he als je eindelijk een buikje krijgt! Dan gaat het inderdaad wat meer voor je 'leven'! In het begin kun je je alleen vasthouden aan de test, daarna aan de eerste echo en horen van t hartje, maar nu ga je het ook echt zien! Ik ben er echt helemaal trots op en draag mijn buikje ook met trots! Meiden, wat groeien jullie buiken hard zeg! Ongelovelijk! Ben benieuwd hoeveel er bij mij nog bijkomt, maar dat zal niet niks zijn! @Essepes, prachtig buikje hoor! Wordt vanzelf groter! haha Genietze allemaal! Liefs, Daphne
Net ook een foto van mijn buik met 15 weken en 2 dagen toegevoegd aan mijn foto-album (onder de knop 'Album'). Het is nog wel een twijfelgevalletje: is ze nou zwanger of heeft ze gewoon teveel gegeten? Leuk hoor, kijken en vergelijken! Groetjes, Wendy
Ik heb een foto van 17 wkn in mijn album, ik voel me nu al af en toe een luchtballon... (ook erg last van mijn darmen en aan het eind van de dag een strakke, opgezette maag/buik)
Nieuwe foto van mijn buikkie staat in mijn album. Het is nog niet heel veel, maar ben er wel al super trots op
Jij hebt wel een beschaafd buikje Djezelf. Ik zie dat je Boala wel hoog hangt, het wordt aangeraden om hem laat te hangen. Groetjes!!
HeeHee, Weer een foto van mij erin! Misschien en hopelijk wel de laatste... ben bijna 40 weken!!!! Groetjes Niki