Mooie buiken weer dames. Ik heb ook een nieuwe in mijn album gezet. Ik zie niet echt of ik nu groei of niet. Volgens mij niet heel hard iig. Gelukkig maar, want ik moet nog zo lang.
Helaas het is niet gelukt, mijn foto's zijn te groot...... Kan je zeggen dat het al een heel mooi buikje is! Morgen zal ik me es verdiepen in het verkleinen van het bestand. Miek
dat kan je heelmakkelijk in paint doen, zoek je foto op en ga naar beeld en verklein je foto meestal is met 50 % verkleinen genoeg
sorry ik bedoel afbeelding en dan uitrekken/hellen dan kies ik meestal 25% wan tmijn fotos zijn standaard heel groot
Dank jullie wel Daphne en Auqarius ! Ik moet ook bekennen dat ik de buik nog niet moe ben. Gelukkig maar ! Daphne, ik vind dat jouw buik ook al goed groeit hoor ! En Aquarius, die van jou ook ! Pinguin, dat ziet er ook goed uit ! Hopen dat het nu tot het einde goed blijft gaan en dat je niet meer naar het ziekenhuis hoeft. Groetjes, Nikki F
Nu ben ik jaloers!!! Ik wil ook een buikje Mooie buik meid! Heb trouwens net ook even een foto van mijn buik(je) in mijn album geplaatst!
Jammer dat je zit enzo. Anders zag je het waarschijnlijk beter. kan je niet snel even een andere maken? (A)
Haha meiden die buik komt wel hoor! Ik kreeg m ook pas laat en ben daar nu blij om. Inmiddels is ie gegroeid en gegroeid...ik kan nu niet eens normaal uit het bad stappen omdat mijn buik in de weg zit als ik mijn been over de badrand wil 'gooien'..hahaha.
Haha, ik zal de camera opzoeken! Deze foto was afgelopen weekend al gemaakt.... Ik weet ook wel dat het buikje straks vanzelf komt, maar ik kan gewoon niet wachten tot het zover is Kan je de hele wereld laten zien dat er een mooi mensje in je groeit!