hoi hoi, thnx, mijn vriendin doet die paintings, zij is grimeuse en visagiste doet vanalles op dit gebied en is (niet omdat het een goede vriendin is) een echte artist vind ik, ze heeft ook kunstacademie gedaan, dus 't is altijd net ff anders dan anders. als jullie het erg interessant vinden hier haar site; www.roosjehoogendoorn.nl gr saskia
Ik heb blijvende paintings haha! Mijn nieuwe foto staat in mijn album. Hij wordt nu echt leuk rond en bol.
Hij staat nu ook veel meer op mijn zij ipv buik Voor ik zwanger was stond ie naast mijn navel min of meer...
Hee Trutje, ben je niet bang dat je tattoo helemaal uit gaat rekken? Ik heb overigens ook weer een nieuwe foto, deze is van gisteren.
Bang? Ik ben wel bang voor andere dingen maar niet daarvoor... En wat denk je zelf? Dat ie nog niet gerekt is? hahaha! Hij's al bijna de helft groter dan dat ie was
mooie buikjes allemaal zeg! ga binnenkort ook ff weer foto's uploaden, kaartlezer doet het momenteel niet!
haha, hij zal ook wel weer gaan krimpen!! ja toch? heb je er aan de andere kant ook één? gewoon benieuwd hoor. gr saskia
Hehe, heb je een grote tattoo voor de prijs van een kleine. Hoop dat hij weer krimpt straks. Of in ieder geval, dat hij er mooi uit blijft zien. Ik krijg inderdaad een flinke buik. Ik ben nu 5 kg aangekomen, dus dat valt nog wel mee. Het is allemaal buik en het steekt allemaal naar voren.
ahum... vandaag tegen een nieuwe collega verteld dat me buik niet echt gegroeid meer is! tjonge ben me net toch wel even kapot geschrokken! Nu snap ik waarom me rug steeds boos is! hahaha neem maar een kijkje in mijn album... een foto van zojuist! Enjoy!
Dat vraag ik mij ook steeds af, of ze niet verder is dan ze denkt misschien en hoeveel erin zitten dan , 5? Dan heb je wel heeeeeeeeeel erg opgezette darmen enzo als je van een plat buikje met 1 dag overtijd zo'n buik hebt