Buikfoto's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 3 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Nou inderdaad hoe kan dat nou? Misshien was haar buik al wat "dikker" van zichzelf, want het lijkt me inderdaad sterk dat ie ineens zo groeit.

2. diana1982

diana1982 Actief lid

25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Maisy mijn buik is net zo groot als die van jou!!!! hihi wel een verschillen zie je hier. Maar met 20 weken kon je ook nog niks zien bij mij.

3. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Het is wel zo.
    Het is van de een op andere dag heel snel gegaan zie niet wat daar raar of vreemd aan is.

Dit is mijn 4e kind en dan gaat al sneller.

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Mijn man heeft gisteren deze foto nog gemaakt, met 37 weken en 1 dag ! Het rommelde de hele dag in mijn buik, dus voor alle zekerheid hebben we hem toch nog maar even vastgelegd. Nu is weer alles rustig, maar ik vind het wel een mooie foto !

Groetjes,
    Nikki F

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat een mooie grote buik NikkiF

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    nou ja kweet t niet, ik ben zwanger van de 5de en heb ook een plat buikje normaal ik vind t vreemd maarja... t kan best hoor maar niet van de baby al die is nog zo minuscuul klein...

7. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Dank je wel Annabella !

Ik moet zeggen, ondanks dat het zo'n dikke buik is zit het toch nog niet echt in de weg ! Gelukkig maar ! En nog geen enkel wit streepje te zien ! Dat verbaast mij ten zeerste !

Jouw buik is ook al behoorlijk hoor ! Maar heel mooi ! :D

Ik heb alleen het idee dat mijn buik een beetje begint te zakken nu ... mag ook wel ! ;)

Groetjes,
    Nikki F

8. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36

Nee ik bedoel het niet beledigend ofzo hoor, maar ik bedoel je bent dan net een paar dagen overtijd vandaar dat ik het zo vreemd vond. Maar goed zo zie je maar weer eens dat het bij iedereen er anders aan toe gaat. Heerlijk toch dat je nu al met je buije kan pronken!

9. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

het komt wel beledigend over en mijn vriend zegt ook denken ze dat je over liegt of zo.
    Ik ben heel snel nadat ik overtijd was gaan groeien en ja ben er ook wel trots op maar om nou elke keer te moeten horen van nou ik weet het niet hoor zo'n dikke buik al. Het is gewoon zo.
    Ene bij de een gaat het sneller als bij de andere.

10. keizerin

keizerin Niet meer actief

Trek je er niks van aan Ramona als je op de foto's kijk voor je zwangerschap nou dan kan ik geen buikje zien hoor dus je mooie buikje is zeker wel van de zwangerschap en jij en je vriend weten het als de beste,dus ga er maar gewoon lekker van genieten :D

Ik heb net ook weer een buikfoto gemaakt en staat in mijn album :D

11. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik denk ook niet dat er bedoeld wordt dat je liegt ove rje buik, ik bedoel het is overduidelijk te zien op de foto's maar wat IK iig me afvraag is waarvan je buik al zo bol staat want van een beebje van een halve centimeter lijkt me niet....vroeg het me gewoon af wat je buik zo doet uitzetten :confused:

12. sim

sim Niet meer actief

oke dan , ik ga vanaf nu ook mee doen met de buikfoto's!
    kaartlezer doet het! hopelijk nu voor lang :D

dus update in mijn album :bounce:

13. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja dat is wel bijzonder, helemaal geen stretchmarks bij jou!
    Mijn buik is idd al behoorlijk ja, ik vraag me af hoe dat nog gaat worden dan.... :scratch:
    Maar ik moet erbij zeggen dat mijn foto's wel allemaal aan het einde van de dag genomen zijn, 's ochtends ben ik altijd een stuk slanker :tongue:
    Je zou me 's avonds eens op de bank moeten zien hangen met mijn bolle pens voor de tv.. :)

Heb trouwens weer een nieuwe in mijn album.

14. keizerin

keizerin Niet meer actief

Mooi buikje Anabella.

15. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    @Sim: jij hebt een net buikje zeg!!

@Anabella en Vales: mooie buik hoor!

Ik heb ook weer een nieuwe in mijn album staan.

16. Julie

Julie Actief lid

5 sep 2006
    114
    0
    0
    WAUW Ramona ... daar droom ik dus van ... zwanger zijn en meteen zo een prachtige buik!

Jij bent echt een gelukzak, je kan van in het begin al pronken met je buik! Echt prachtig!!! Proficiat!!

17. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Schiet al flink op Daphne!!

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bedankt Vales en Daphne, jullie buiken zijn ook erg mooi!
    Leuk om zo op de foto's te zien hoe het groeit per week, ook leuk voor later.

19. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    bij mij begint het ook allemaal een beetje te gaan groeien.. hiihi

20. Niet meer actief

Vanaf wanneer begint het eigenlijk echt met groeien??

Deel Deze Pagina