@Gupsie: Lekker buikje hoor!! @Bar: Die van jou komt ook nog wel. Straks gaat het ineens hard. Ladies, ik heb deze week ook weer een foto laten maken. Ik groei rustig door, hihi.
Mooi hoor ramona. Jij kan alleen niet wachten met vertellen tot 12 weken, Ik heb mijn eerste zwangerschap, en ik heb ook al een aardig buikje. Maar zo mooi als jij nog niet.
me 2! in mn album! Ben heel erg afgevallen deze 2 weken dus heb t idee dat mn buik ook ineens stil staat qua groei.
Ik heb net een in mijn album gezet. Gisteren gemaakt door mijn man. Het ziet er echt mega uit . hopen dat het niet lang meer zal duren . Groetjes, Nikki F
Dank jullie wel Maisy en Ramona ! Nee, gelukkig nog geen striem . hoop ook dat ze niet meer zullen komen ! Groetjes, Nikki F
het zijn inderdaad mooie kleren anniek!. waar heb je ze gekocht want ik zoek nog wat leuks voor de aankomende verjaardagen in oktober heb er 3 patricia
ik kan ook amper leuke zwangerschapskleding vinden, tis hier echt waardeloos. ps: heb ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst van vandaag. patricia