die buikband komt volgens mij bij miss etam vandaan, hihi, heb er vandaag ook nog mee in mijn handen gestaan.
dames, tnxx zal ook hier even mijn geheimpje verklappen! hihi gewoon bij de miss etam. troost jullie het is voor mij oko een hel om leuke kleren te vinden! Vreslijk allemaal zo ouwtuttig brrrrrr. maar dit komt gewoon bij de etam vandaan. ben er echt heel gelukkig mee. ik heb er ook nog een gebloemde buikband bij. ik was voor dit hele setjes {ex het topje} 75 euro ofzo kwijt dus dat viel mij echt heel erg mee. shopse dames!
Inderdaad mooie kleren Aniek . maar . ik hoef gelukkig mijn collectie niet meer uit te breiden . Groetjes, Nikki F
Patricia, wat heb je een leuke babykamer! Het ziet er echt lief en gezellig uit! Ik heb ook weer een foto gemaakt van mijn buik, ik ben vandaag precies 5 maanden. Het gaat nu hard, ik merk goed dat mijn buik nu flink gaat groeien. http://i13.photobucket.com/albums/a274/ ... wanger.jpg
hoi *selmama: we zijn er ook heel trots op, vind hem zelf ook erg mooi geworden. mijn buik maakt ook in een keer een groeispurt kunt echt al verschil zien tussen buik week 26 en 27, gaat echt snel. moet vanmiddag weer naar de VK voor controle moet er nu om de 3 weken naar toe. Stelt echt helemaal niks voor wat ze doen, hartje luisteren, bloeddruk opmeten, en ze vragen of ik nog ergens last van heb, of nog vragen heb. Sta altijd met 15 minuten weer buiten. Zouden ze het kindje nu ook al kunnen voelen hoe het ligt? de vorige keer schreven ze elke keer ball op mijn kaart. patricia
Ik kan mij nog herinneren dat ze met ongeveer 28 weken kunnen voelen hoe het kindje ligt. Het kindje kan dan nog alle kanten op draaien, maar het is leuk om te weten hoe het ligt.
ik heb ook me eerste buikfoto geplaatst, jullie hebben allemaal zo mooi groot buikje al... wil ik ook al hebben, maja nog even gedult! het begin is er!
Ik heb ook maar weer eens mijn "buikje" op de foto gezet! Ikzelf voel niet zo veel verschil maar volgens mij is het wel te zien hihihi. Ben benieuwd hoe de buik eruit ziet als ik ergens op het einde ben hihihi.
thnx, over paar weken doe ik dit weer, zet ik ze er weer in. morgen gipsbuik laten maken. lekker beetje crea-bea met mijn buik gr saskia
mijn buik groeit ook al harder! ik heb wel een foto in mijn album maar die is niet echt duidelijk... ik heb er nog 1 die zet ik er nog op
Ja echt leuk om te zien! Ik ben eigenlijk best benieuwd naar de gezichten die erbij horen, maar ja ik wil zelf ook niet met mijn hoofd op internet..
ik heb ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst van vandaag, volgens mij staat ie stil in de groei of verkijk ik me er op? patricia
ik had er van de week ook weer een buikje op gezet... nou ja.. buikjeee.... het word nu toch echt wel een buik