patricia - idd niet echt gegroeid afgelopen week, maar ach dat komt vast wel, misschien gaat ie nu wel groeien voor 2 weken! noura - flinke buik hoor, mooi! vind het altijd zo mooi om te zien he al die buikjes, en dan de verschillen! de ene spat zowat uit haar vel van de dikke buik terwijl de ander nog eel en veel minder heeft. ik moet bij vriendinnen en bekende ook altijd even voelen aan die buiken, een mooi iets! hoop dat de mijne ook snel groot is.
Eindelijk de stap gezet om mijn buikje eens op de foto te zetten. Net genomen. Ben nu, volgens de berekening van de gyneacoloog 12 weken en 6 dagen zwanger (klopt niet helemaal met de banner). Moet a.s. woensdag weer heen voor een echo, dan kunnen ze hopelijk een duidelijke datum geven (ben begonnen met 9 april, toen 7 april, toen 12 april en nu weer 9 april). We wachten af. Maar intussen groeit mijn buik lekker. Gr. Naja
Ook hier weer een nieuwe buikfoto. De laatste die ik in mijn album had gezet was al even geleden. Mijn buik is ronder geworden..het lijkt wel een voetballetje...hihi. Groetjes Senseemillia
Mijn buik er ook maar ingezet, al is het nu nog gewoon spek.... Kan ik de vooruitgang wat beter volgen!
Haha ik moest lachen. Heerlijk dat er eerlijke mensen bestaan (ik was zelf ook een spekje in het begin en dat heeft nog heel lang zo geleken!). Ik vind het zo stom lijken als mensen met 5 wk zwangerschap soms al helemaal met een kromme rug de buik naar voren bollen Succes met het groeien van je buikje, hoor. Het komt gauw genoeg en als ie dan eindelijk HUGE is wil je er graag van af!
zo een mooie buiken allemaal! vanavond ben ik erachter gekomen dat ik 7 weken zwanger ben. het was me al opgevallen dat mijn buik er g hard is (kan er niet meer op liggen in bed, is geweldig dik geworden) maar ik dacht dat dit kwam doordat er iets mis was vanbinnen (ah ja, ik kreeg mijn regels niet en testte negatief) nu weet ik dus beter ... blijkbaar had mijn moeder ook meteen een buikje. natuurlijk heeft het wel wat weg van een vet-buikje. vorige week zei mijn schoonmoeder opeens: 'amai, jij hebt een dikke buik gekregen' en ik maar zeggen: ik heb veel gegeten vandaag (ze weet niet dat we aan het 'proberen' zijn) natuurlijk wel lastig, iedereen wijst je erop dat je dikker bent maar toch zeg je nu in 'het begin', voor 12 weken liever niet te veel ... moeilijk hoor
hoi hoi heb ook weer een nieuwe buikfoto geplaats van vandaag volgens mij is ie ietsie pietsie gegroeid. patricia