patricia... ietiepietsie gegroeid kan ik neit beoordelen1 maar hij heeft in iedergeval een andere vorm gekregen! Ennuh mpoi hoor! en de rest van de dames... heerlijk die foto's ik zal er snel weer eentje maken
Ook ik heb weer een nieuwe buikfoto. jammer dat de straie van de eerste nu weer zo zichtbaar wordt, zie je normaalniet veel van
Ik dacht laat ik hier nou ook eens melden dat ik nieuwe buikfoto's heb geplaatst in mijn album. Mooie buikkies hoor allemaal!
Het verschil is goed te zien Nicole! Wat heb je trouwens een mooie kinderwagen, die kleur is ook echt iets voor mij, maar wij hebben nog de kinderwagen van mijn zoontje van anderhalf. We hebben dezelfde maxi cosi! Ik zal binnenkort ook maar weer eens een foto maken.
Ook wij hebben net weer een foto gemaakt. Wel met mijn telefoon want we zijn nog steeds de oplader kwijt van de digicam (grrr...) Foto is dus van iets mindere kwaliteit, maar buikje is al goed te zien
Vandaag ben ik 25 weken zwanger, dus heb ik maar weer eens een foto gemaakt. Het verschil met 2,5 week geleden is niet heel duidelijk te zien vind ik.
lijkt net of het wat hoger ligt, maar moet je inderdaad wel goed kijken! vind wel dat je mooi draagt!
zoveel mooie buiken gezien in dit topic, dat ik dacht laat mij hier ook maar is een berichtje typen, nu er bij mij ook een buikie te zien is
Wat een mooie buiken zeg heb ik gezien. Ik zelf ben nu bijna 6 weken zwanger. Maar als ik de foto's bekijk van 5,6 en 7 weken van de andere dames hier. Heb ik nog steeds geen buikje, is dat dan een slecht teken ?
Neeee joh er zijn genoeg, waaronder ik waar je zoat niks aan zag tot een week of tien. Voor je het weet sta je te puffen en te kreunen als je bukt