@bar mooi buikje hoor! Ik heb ook nog even een foto van vorige week geplaatst! Zie even geen verschil met vorige week! toch ?
Begrijp wel wat je bedoelt Maar geloof me nu nog geen buikje heeft niks te betekenen.. Ik maakte me daar ook enorm druk om zeker als ik foto's van andere ging vergelijken. (vanaf 18 weken kreeg ik pas een buikie) Als je me nou ziet hahaha
missymona: we wachten wel af, ben net 6 weken zwanger. Dus hoop ik over 10 weken een mooi buikje te hebben...
Ik ook weer een nieuwe buikfoto van 34 weken en 4 dagen. Buik vol stria maarja we krijgen er iets mooi's voor trug.
Mooie buik Channie. En inderdaad je krijgt er iets heel moois voor terug en je kan er verder toch niks aan doen. Ik heb er ook een paar gekregen sinds 2 weken maar het zijn allemaal kleine streepjes.
Zo hey channie, dat is wel een boel striae.. Met een beetje mazzel trekt het meeste straks weer een eind weg (deed het bij mij wel, maar ik had niet zoveel) En dan mijn buik met 18 weken en een beetje.. hij is een beetje vaag..
waw gupsie wat een mooie buik voor ruime 18wkn! Ik was lang koploper... maar aan jou mooie buik kan die van mij niet tippen! Super hoor! ps nieuwe foto's in me album; 18wkn 3dgn
Eindelijk heb ik ook twee buikfoto's in mijn album staan! Leuk om zo bij anderen naar hun buik te gluren en te zien dat de zwangerschap bij iedereen anders verloopt... wat maar weer aangeeft hoe bijzonder dit allemaal is!