WOW, Setje... hoop dat de mijne er ook zo uitziet over een week of 4 (al is 'ie nu al groter volgens mij ) - inderdaad een mooi bescheiden buikkie!
Ik heb weer nieuwe foto's hoor. Toen ik ze zag dacht ik: Oeps, die buik is al groot hihihi! Groetjes, Wendy
Wat een mooie buikjes dames! Ik ben net eens bij het begin van dit topic begonnen, dit loopt als sinds begin 2005, zo leuk! Ik sta er zelf ook bij en iedereen heeft ondertussen de kindjes, sommige zijn zelfs al een jaar haha.
Wow meiden, wat een ongelofelijk mooie buikjes hebben jullie... Ik hoop dat ik hier over een tijdje ook een mooie buikfoto mag laten zien. Al groeit die van mij ineens erg snel
Dat ken ik moon85, had ik namelijk ook. Dacht eerst dat er 2 in zouden zitten Mooi hoor al die buikkies!
jaja het word weer tijd voor een buikfoto. Deze is gemaakt met 15 weken en 6 dagen. Ik ben flink gegroeid,al zeg ik het zelf
Heb je leuk gedaan zeg Ik heb ook een nieuwe foto in mijn album.... buikkie begint nu al best te groeien
Wauw wat een mooie buiken allemaal, leuk om te zien steeds! Ik heb ook weer een nieuwe in mijn album.
Heb net de eerste buikfoto gemaakt, ik had het niet zo in de gaten, maar het groeit toch weer snel als ik het zo van opzij bekijk... Ben benieuwd wat het eindresultaat wordt, de vorige keer had ik echt een megabuik...