Ik heb ook maar weer eens nieuwe foto's in mijn album gezet van mijn buik en ook van het eindresultaat van de babykamer. We zijn er erg trots op hoe het is geworden! Veel liefs Nicole
ik heb ook weer een niewe.. ben op de helft maar zie niet veel verschil met vorige week. heb voor mijn gevoel nog helemaal geen dik buikje...
Mooi bescheiden buikje Bar! Heb er ook weer een nieuwe buikfoto ingezet, maar volgens mij niet echt gegroeid de afgelopen twee weken...
Nette buikjes hoor Bar en Nann. Draag jij nu zo hoog Nann, of lijkt dat nu, omdat je broek zo laag zit? Die van jou gaat ook lekker groeien he Nemo? Ik heb net ook weer een nieuwe buikfoto geplaatst in mijn album. Was al een tijd geleden. Wat vinden jullie? Valt nog wel mee toch, hihi?
Mooie buikjes weer! Ik heb ook weer een paar gemaakt Groeit vlot Jeetje Bar wat een verschil, we zijn even ver! Daar komt je buikje Nemo Netjes hoor je buik Daphne
hallo meiden! na maanden bij jullie foto's te kijken mag ik me als newly zwangere ook bij jullie melden! ik heb vanochtend (meer voor de gein) de eerste foto gemaakt. staat in me album. je ziet echt nog helemaal niks behalve wat opgezette darmen hahaha
hier ook weer ff foto van mij, met bijna 36 wkn. gaat hard nu vinden jullie ook nie? wel tevreden hoor met mijn buik. bar; het ging bij mij ook niet hard hoor in het begin, maar kijk mij nu, nu gaat het hard. komt goed mooi buikje gr saskia
ik heb ook weer een nieuwe buikfoto geplaats van bijna 33 weken, volgens mij is ie vergeleken met 31 weken, wel gegroeid hij wordt ronder patricia
Inderdaad een stuk ronder Patricia! Mooi hoor! Ik kon het niet laten vanochtend ook een nieuwe foto te laten maken door mijn lieverd. Wordt al een beste buik vinden jullie niet?