Nog een nieuwe van mij. Ben binnen een week nog ronder geworden Ben in totaal zo'n 12-13 kilos aangekomen.
Ik weet dat het nog mee valt, maar als je mijn buik kijkt, lijkt het alsof ik veel meer aangekomen bent. Mijn schoonzus was bij haar eerste kind 40 kilos aangekomen En ze was nog veel kleiner als ik .... (ik ben 1,52)
hoi hoi, ik heb een paar mob foto's gemaakt van de fotoshoot van mijn buik, is wel beetje onscherp maar dan hebben jullie een idee, ik ben er helemaal weg van en ga er zeker een behoorlijk aantal bij bestellen. krijg er zowieso 3 in kleuren incl. leuk dus dit is met 8mnd (afgelopen woensdag gemaakt) gr saskia
Mooie foto's Saskia! Een leuk en mooi aandenken voor later! Ramona, wat is jouw buik al groot! Leuk hoor!
idd allemaal prachtige buiken, maar eerlijk gezegt hoop ik dat ik juist geen dikke toeter krijg. Zijn er nog meer? Ik weet dat mijn vriendinnen en mn collega's juist zeggen van hoe groter hoe mooier etc.
Ik hoef eerlijk gezegd ook niet zo'n megatoeter... wat mij betreft mag 'ie wel van dit formaat blijven