Nee voo rmij hoeft zo'n megabuik ook niet, je bent net zo zwanger mt een kleiner buikje, hoewel je het niet zelf in de hand hebt, kijk mij met nog geen 25 week in mijn album krijg r wel de zenuwen van hoor, moet nog 15 weken...
jeetje... blijft mooi die buikfoto's... hebben jullie ook dat j bij je derde zwangerschap veel harder groeit?
jajaja weer ene nieuwe foto hebben jullie dat nu ook? Dat julie het niet echt zien? en op de foto...... zie je het kei goed!
Hi Anniek, Is dit je eerste zwangerschap? Ik zat net in je album te kijken en bij 10w2d heb jij echt al een aardige buik. Ben nu zelf ook 10w5d, maar bij mij zie je haast nog niks. Wat gek dat het bij de ene zo snel gaat en bij de andere zo langzaam. X Linda
Mooie buiken weer! En Bar, leuk die 3D foto's! Ik heb ook weer een nieuwe buikfoto. Maar ik zie steeds weinig verschil, als ik zo de foto's bekijk lijkt mijn buik zo'n week of 8 geleden wel net zo dik! Het zal wel anders zijn gaan zitten denk ik.
Wat leuk al die buikfoto's! En wat een verschillen.... Ik wist niet dat dat zo'n verschil per vrouw kon zijn. Tja...ben ook nog maar een groentje Heb net in de spiegel gekeken en zie helemaal niets, mijn gewone buikje, nog zo plat als een dubbeltje, al voel ik me soms topzwaar alsof ik al een hele buik heb......vind het zo'n raar idee dat dat gaat groeien! Maar meiden, mooie foto's allemaal! groetjes Nicole
he linnepin... ja het is me eerste zwangerschap! en ik was idd al heel heel snel rond.. maar vind nu dat het wat langzamer gaat! hihi
hihi ja het kon mij ook niet snel genoeg gaan.. Maar nu begint het echt wel te groeien en ben er nog blij mee ook
Vorige keer zag je het nog bijna niet toen ik al 23 weken was, nu mag die buik wel sneller gaan groeien hoor.