haha ja kan me voorstellen. Sommige zijn blij als ze weer van die buik af zijn maar ik wil juist een buikje krijgen.. hihi
Eindelijkkkkkkkkk kan ik ook hier een note dropen met dat ik een buik foto heb geplaatst.... Mijn schoonmoeder gaf me al aan dat me buik aaaardig was gegroeit en ik merkte het ook wel aan me kleding , maar zo op de foto is het toch wel heel erg aanwezig.....
@Remember: Das al een aardige buik! @Kimkivits: Jouw buikje komt wel hoor! @Nann: Wat heb jij een net buikje zeg. @Salomina: Jee, dit zal wel jouw laatste foto zijn. Spannend zeg. Ik heb ook weer een nieuwe foto. T is ineens hard gegaan in twee weken tijd zeg.
Wat een pracht van een buikies allemaal weer Ik heb ook weer een nieuwe foto van 20 weken.... zie geen verschil met die van 2 weken geleden. Kus Toys
Mijn buikje begint nu ook steeds groter te worden. Ik heb gister ook buikfoto's nieuw geplaatst van 17 weken. Begint nu echt te worden,
ik heb ook maar weer eens een foto gemaakt. ik hoop dat het de laatste buikfoto is en dat ik daarna heel veel foto's kan maken van ons ukkie Veel Liefs Nicole
sow dames... jullie hebben zo'n moie buikjes joh! en ik heb zelf het idee dat die van mij nog mini is! al denken andere daar anders over! hihi
de jouwe is groter dan de mijne hoor anniek... Maar de mijne komt ook nog wel. begint lekker te groeien al
Mooie buikkies weer hoor! Ook de kleintjes groeien nog wel tot een mooi formaat hoor dames! Ook ik heb weer nieuwe geplaatst
Ik heb mijne er ook weer in gezet. hij is 8w3d maar omdat kindje 2weken achter loop reken ik gewoon dat ik nu 6w3d ben. Hij begint al best, broeken zitten echt te strak. Wil eerst de echo morgen afwachten voor ik broeken ga kopen. (kindje heeft 50/50 gekregen omdat het van 2ling was en de ene is afgestorven en deze ligt dus achter op groei)
Ik heb zeker niks te klagen nee Ik zie ook wel duidelijk verschil bij die van jou hoor, ik leef helemaal met je mee naar morgen, heeeeel spannend, hoelaat moet je? dan weet ik waneer ik kan komen kieken
Ja hij begint ook al aardig 10 over 10 lekker vroeg Begin best zenuwachtig te worden. Heb er best gevoel over dus hoop dat die me niet in de steek laat.