@ Moon85... ik hoop het ook voor je... ik zal komen kijken hoe het was uiteraardt @patricia... Wat een duidelijk verschil zeg, poe
ja zag het zelf net ook al toen ik de buikfoto van vorige week vergeleek met deze week, tis inderdaad veel gegroeid. zelf heb je dat niet zo in de gaten, maar op de foto's zie je echt verschil. patricia
@ remember. Hoop dat het duimen weer geholpen heeft Vorige week wel haha. @ Patricia. Je ziet echt verschil hoor bij je. Vind het een hele mooie toeter
moon85: ik draag het gelukkig helemaal naar voren, ik ben wel 13 kilo aangekomen maar dat zit dus echt aan de voorkant. Wel heb ik een lange maar smalle baarmoeder weet niet of het daardoor komt. maar jou buikje komt ook wel hoor, ik was erg ongeduldig, ik kreeg pas met een week of 15 een buikje en vanaf week 20 ongeveer krijg je echt een groeispurt. patricia
Leuk om te zien hoe al jullie buikjes groeien en hoe ze van elkaar verschillen! Ik heb ook weer een nieuwe foto in mijn album staan van vandaag met 30 weken.
Zo Vales, die is zeker gegroeid in 1 week! Hier valt nog niks te zien... dus nog geen buikfoto's van mij.
hoi meiden, zoals jullie kunnen zien ben ik eerder bevallen, maar hier een foto van mijn buik een week na de bevalling, dacht is mss wel leuk om er ook ff in te zetten. en natuurlijk foto's van mijn kanjer orlando(-orlendo uitspreken) gr saskia
melliemel jouw buikje is al weer mooi plat maar je had ook een super mooie zwangerschaps buik! De foto s van orlando zijn ook heel mooi , je hebt een knap mannetje op de wereld gezet ,Gefeliciteerd ! liefs Caroline
Wauw, dat is al snel weer plat zeg! Maar zag dat je bij 36 weken ook echt een mooi klein buikje had nog. Jeetje, die van mij is nu al bijna net zo groot.. dat wordt nog wat hier
thnx voor de complimentjes, hij is nog niet de oude hoor was nog een stuk slanker, maar vind zelf ook dat het heel snel gaat qua herstel. hihi, ja lief hè? caithlin79; maar jij verwacht een tweeling, kan je niet vergelijken joh, caroline27; ja mooi mannetje is het hè, ben zelf ook helemaal verliefd op hem, . gr saskia
Wow Melliemel, dat is snel gegaan bij jou! Ik liep nog wéken rond met zo'n blubberbuik. Ik kreeg zelfs ruim 2 maanden na de geboorte te horen hoe lang ik nog moest, die vrouw dacht dat ik zwanger was . Mooi zoontje hebben jullie!
Ik zie hier allemaal meiden die met 7 a 8 weken al een buikje hadden. Ik ben nu 9 weken, maar zie nog helemaal niets... Ben ik een uitzondering?
Nee hoor! Tot 12 weken zit jar baarmoeder achter je schaambot. ALS er dan wat te zien is zijn het meestal je darmen. Maar hier is ook nog niks te zien hoor. Heb ook wel een buikje van mezelf, dus duurt misschien ook wel lang tot het ECHT zichtbaar is. Maar ook als ik hoor dat de dames die even ver als mij zijn hun broeken niet meer passen... de mijne zakt van m'n kont! Hahaha