Ja ja eindelijk ook een aantal foto's in mn album! Elke zondag fotografeerd een vriendin van me mn buik om te zien hoe die groeit, echt grappig. Die van vandaag komt nog! Liefs, Duveldraakje
Jawel, ook van mij weer een paar nieuwe foto's. Lekker cliché met handen van de aanstaande papa. Het gaat hard nu, wat een trommel zeg!
Wat een mooie buiken meiden, begin mijn buikje ook al aardig te missen. Maar heb er nu iets heel moois voor terug liefs, misspuma
ik wist eindelijk hoe ik mijn foto's i mijn album moest zetten, dus er staan nu ook buik foto's van mij op deze site. gr tascha
Ook ik heb weer een nieuwe foto in m'n album, ook van de achterkant Ik draag voor, en laag...ze zit graag helemaal onderin Wat een buikkies weer! groeien lekker Jeetje Melliemel, snel weer geslonken
@ bar begint nu echt te groeien joh! @ sim wat een super geweldige tatoo... en je buikje is mooi rond! waw! @female.. mooie buik joh voor 14weekjes heerlijk! voor de andere damesook geweldig joh!
@tigger, vind het ook heel mooi - maar je ziet het wel erg vaak hè? Wat zien jullie buikjes er goed uit meiden, dat we maar lekker mogen blijven groeien met zijn allen...
Mooie buikjes hoor, allemaal. Ondanks het feit dat ik nog maar heel pril zwanger ben, heb ik ook maar een foto gemaakt van mijn buik. Tot m'n grote verbazing paste m'n broek vandaag maar moeilijk, hij spande enorm aan m'n buik. Heb dan maar m'n zwangerschapsbroeken terug uit de doos gehaald. Ik was m'n buikje nochtans al helemaal kwijt.