Ik heb ook een buikfoto in mijn album, als ik mijn kleding er over trek zie je er niets meer van Mensen zien het echt niet.
Ach Loeki toch! Hij wordt eeeecht nog wel groter hoor. enne een iets strakker shirt showt natruurlijk ook duidelijker Mooi bescheiden buikkie al!
Ja, ik zie het toch ook wel hoor! en idd, een strakker shirt accentueert meer. Het zal nu sowieso wel heel hard gaan!
haha ik heb ook een eerste buikfoto haha (wel een beetje jammer dat het niet echt de beeb is wat hem zo opvult groetjes Nikster
Nieuwe foto in mijn album! Is weer enorm gegroeid op een dikke week tijd, volgens mij zit mijn buik ook al wat lager. Grtz x
bij mij staat er ook weer een nieuwe in! @ sweetpee; hahah avooral die voeten op tafel! hahaha viel mij op! @ silvie! mooi buikje hoor! en lijkt idd wat gezakt... @ Loekie misschien een tip-> kijk eens in mijn album, beetje straks shirtje buikband eronderuit laten komen! Zo show je wat meer! misschien een idee? maar troost je wat ik zie wel degelijk een buikje!
Ik heb ook weer een nieuwe in mijn album! mijn buik leek wel egzakt en dat kan wel kloppen, ik kom net bij de vk weg en de baby ligt eindelijk hoofd beneden ipv stuit!
@ Loeki2 Thanx @ anniek hahahaha inderdaad die sloffen van mijn vriend! heeft ie handig gedaan hihi @silvie en maisy, duidelijk gezakt die buiken van jullie! @nikster, het begin is er
ja het gaat nu hard Ben ik ook wel blij om want als ik vertel hoeveel week ik ben kijken ze me altijd ongelovig aan en vragen ze: waar zit dat dan? Ik was gewoon slank van mezelf en voor mij doen heb ik al een behoorlijke buik haha