Dank je Maisy! Jouw buik is ook erg mooi! Merk je nu verschil in de vorm van je buik vergeleken met de zwangerschap van je meiden? (ze zeggen altijd dat je met een jongetje meer naar voren draagt)
thanx! Nee, ik heb echt alle vormen buik al gehad haha, ik merk aan de kwaaltjes dat deze zwangerschap anders is!
ik denk het wel, bij mij geldt het iig niet, net als dat ze zeggen van jongetjes zie je er mooier uit en van meisjes krijg je pukkels, ik ben altijd pukkel en wallen vrij geweest
Ja dat soort dingen geloof ik ook nooit zo hoor! Maar ik vond het wel leuk toen een mannelijke collega laatst tegen mij zei "je bent heel erg mooi zwanger, en ze zeggen dat een meisje de schoonheid steelt van haar moeder, dus als die theorie opgaat, dan krijg je een jongetje" Ik stamelde iets van "eh.. bedankt.." met rode wangen hahaha
Leuk he als je dat hoort, ik vind (de meeste) zwangere vrouwen prachtig! Haha en door die hormonen bloos je ook nog sneller, ik tenminste wel, lijk soms wel een verlegen kind hihi.
ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn buik. ik moet zeggen dat er hele mooie buiken tussen zitten hoor geweldig om te zien. Ik heb even een vraag. Volgens mijn VK zit mijn baarmoeder nu twee vingers boven mijn schaambeen althans dat was vorige week zo en dat mijn buikje te maken heeft met mijn darmen die een ander plek aan gaan nemen. Maar ik heb nu echt wel al een buik jammer dan dat het de darmen zijn en niet onze baby. Wie had dit ook? xxx Jet
Ja ik had dat ook idd.. Mijn buik was al heel snel een stuk dikker door mijn darmen.. Ik kon na 8 weken mijn broeken ook niet meer aan.