Ja ik zat ook te kijken! Ze zijn zo duidelijk en dat na al 20 weken, ik wist niet dat je dan al zo'n duidelijke fotos kon maken..
hallo heb er vandaag ook voor de eerste keer een buikfoto opgezet wel leuk al die buikjes groetjes grummelke
ja mooi he ik stond er ook van te kijken. ik heb wel de placenta ervoor liggen maar toch nog heel duidelijk liefs kimberly
Mooi hoor Tigger, weet nog dat we samen in het NOD forum van juli zaten en moet je ons nu zien. Jou buik is al een stuk dikker dan de mijne Ben heel jaloers op al die mooie buiken van jullie.
Thanks.. Ja Loeki, dat weet ik zeker nog! Ik heb meer last van mij darmen, die kwamen al vrij snel omhoog... Moet je straks jouw buik zien! Ik weet zeker dat ie straks heel mooi wordt!
Ik hoop het echt Tigger, want nu ziet niemand het, zeker niet onder een trui of zo. Lees hier waarom: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=29098
Jeetje loeki, heb het gelezen. Lijkt me erg pijnlijk.. Sterkte.. Ik hoop dat het allemaal een beetje vol te houden is.
In mijn album staat weer een nieuwe foto. Ik ben vandaag precies 8 maanden. Ik kan het verschil met een maand geleden goed zien. Fijne 2e kerstdag!
Mooie buiken weer Ene annabella het is toch heel mooi om zoveel foto's van je buik te hebben ik heb ze van marki van 4 tot 40 elke week een hoor en ook allemaal netjes in een fotoboek zitten. Vind het zo mooi om terug te zien