hahaha..w at leuk allemaal buikjes.. ergens in deze paginas staan mijn buikfoto's ook nog... hahahah... dat is ondertussen alweer zolang geleden.. en het topic krijgt steeds weer nieuwe mensen...
net ook weer een nieuwe (hopelijk de laatste ) jammer genoeg een beetje onduidelijk, met de telefoon gedaan, want de andere zit in mijn vluchtkoffer.
Hier ook weer een buikfoto van mij. 25 weken en 5 dagen alweer. Het schiet lekker op,toch was van mijn zoontje veel dikker rond deze tijd.
Happy New Year dames! Ook ik heb gisteren nog even een foto geplaatst in mijn album, alleen de vissite kwam voordat ik het kon melden hahaha
Ik heb er een mooie nieuwjaarsfoto in gezet. heb het idee dat het nu misschien eindelijk eens gaat komen. (Maar mijn kont is dikker dan mijn buik )
Iedereen gelukkig nieuwjaar Ik meld me ook aan hier Ik heb nu een buikje waaraan mensen kunnen zien dat ik zwanger ben. deze is gisterenavond gemaakt. dat handje is van de dochter van een vriendin, dit was een spontane foto echt heel lief. (ik heb mijn hoofd er wel even afgehakt) Foto in mijn album
Mooie buiken weer hier! Ik heb ook weer een nieuwe, wat staat mijn huid af en toe toch strak, straks scheurt mijn hele buik nog open
Zeg Loeki, ik zie een buik! Leuek buikband.. Heerlijk zoveel foto's erbij! Leuk.. Allemaal mooie en gezonde buiken... Ik moet ook weer, ben al twee dagen te laat.. hihi.
Mooie buiken weer meiden @Tigger: Wat heb jij leuke meubeltjes zeg. En wat een onwijs schattig wiegje!
Nou eindelijk ga ik ook maar eens echt meedoen.... In mijn album inmiddels vier foto's staan en ik moet zeggen, er is verschil te zien! Was al zo jaloers op al die mooie plaatjes in dit forum! Want jeetje, er zitten mooie buiken tussen hoor! Hoewel, ik lees al wel een tijdje mee, ik mis de up to date foto's van Caithlin79 en Female, die gingen al zo vroeg zo hard, hoe is het daar nu mee?
Female heeft hierboven nog gepost @ Loeki -> Leuke buikband! Duidelijke taal! Ik zag pas een buikband waarop stond 'work in progress' die vond ik ook zo cool!